Efreet Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 er det bra med disse store tunge gode chieftec kabinetene? eller er det best å ha disse mindre. med hensyn til lan og oppgradering. Men er det veldig stor forsjell, kva er best på diverse punkt? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Disse store tunge Chieftec-kabinettene er billig og bra ja. Men de er svinetunge, hvertfall i stål. Om du velger full eller midi kommer jo selvsagt an på hvor mye plass du trenger. Lenke til kommentar
puts Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg klarer fint å flytte mitt maxitower, men det er i det tyngste laget. Er ellers veldig fornøyd med det, men jeg må innrømme at det har vært noen LANer jeg har ønsket meg et mindre og lettere kabinett... Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Har sjølve eit Chieftec maxi-tower, angrer eindel på det, siden eg flytter MYKJE på maskina.. Men ein positiv ting: Den passer perfekt på scooteren, og står ganske stabilt der.. Men du må sjølve velga kva du vil ha, om du vil ha god robust(kanskje litt tung til flytting) eller ein enkel kanskje mindre kabinett som er perfekt for lan.. Kver mann for sin hatt har eg høyrt, noko me no kan gjer om til Kver mann for sitt kabinett Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er du mye på lan blir kanskje chieftec kabinett i stål litt upraktisk. Har et romslig miditower. Alt instalert (rimlig fult+vannkjøling) veide jeg det til 20,5kg. Ikke noe problem å transportere det. Er 15år og ikke serlig bred over skuldrene Oppgradering: Det er plass til mye i midi/maxi towerene,ja. Hart du 1harddisk 2optiske enheter + diskett stasjon er det ikke dumt med et mindre kabinett en chieftec midi/maxi ! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Har sjølve svæært god plass... Med mitt Chieftech-Maxi tower og berre 2 harddisker, 2 cd/dvd-rommer, så kan du sei at det ikkje er plass-mangel iallefall.. *Ønsker seg eit mindre kabinett..* *Ønsker seg også ein ny pc* Lenke til kommentar
MithRaNdiR^ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Chieftec fulltower er gasnke god plass i, har det seff sjøl eg har hatt 6 ulike kabinett, men eg synest faktisk at chieftecen er det beste kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå