PoleCat Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg vet hvordan jeg tar vanlige screenshots (selvsagt), men finnes det noen enkel måte å ta screenshot der musepekeren blir med på bildet? Eller krever dette ekstra programvare? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Prøv 20/20, den er gratis. Du kan velge om du vil ha med musepeker eller ikke. http://www.hotfreeware.com/2020/2020.htm Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Takktakk. Hadde håpet dette var mulig uten ekstra programvare, men det får nå være. Skal teste denne med en gang. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Når jeg trykker Print Screen i Win XP, kommer alltid musepekeren med iallfall. Mener du et program man kan ta mange bilder med som lagrer seg automatisk kanskje, uten å paste hver eneste gang? EDIT: Jeg bruker jo CursorXP. Kanskje det er det som gjør biffen for meg..(?) Endret 19. august 2004 av Vandalen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Når jeg trykker Print Screen i Win XP, kommer alltid musepekeren med iallfall. Jeg bruker forresten et tredjeparts cursor-program da, kalt CursorXP. Kanskje det er det som gjør det her? Edit: LOL! Akkurat når jeg var ferdig med å skrive ser jeg at Vandalen akkurat hadde redigert sin post og at han også bruker CursorXP Endret 19. august 2004 av Blib Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Takker begge. Da får jeg teste det også, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå