Gå til innhold

Oppgradering! geforce 3 eller noe...

Efreet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, det hadde vært veldig kjekt om du kunne postet resten av hardwaren du har også, slik at man om mulig kan finne et kort som ikke blir altfor "overkill" for resten av oppsettet, er nemlig liten vits i å kjøpe ett av de dyrere skjermkortene på markedet hvis ikke resten av maskinen makter å holde følge :)

Lenke til kommentar

Og du skriv også at du kanskje vil vente litt med å kjøpe, betyr det at tidspunkt ikkje har noko å sei ? At me kan anbefale dei "nye" skjermkorta, som ikkje enda er kommet ut på markedet ?

Kor lenge har du tenkt å vente, og kva prisklasse ?

Prøver å hjelpe :-)

Lenke til kommentar

ok ok.

ram: 512, 2x 256 brikker, kan få fleire.

cpu: amd xp 2000 1.64 mhz

harddisk: seagate barracuda 80 gb

floppydisk: svart floppydisk. 3.4" eller noe...

lydkort: soundblaster audigy 5.1

Endret av Efreet
Lenke til kommentar
Og du skriv også at du kanskje vil vente litt med å kjøpe, betyr det at tidspunkt ikkje har noko å sei ? At me kan anbefale dei "nye" skjermkorta, som ikkje enda er kommet ut på markedet ?

Kor lenge har du tenkt å vente, og kva prisklasse ?

Prøver å hjelpe :-)

prisklasse: eit godt kort som vill passe med ein god pc.

eg må nesten kjøpa ny.. pc..

selga dinna.. selga noko anna greier.. spara skjerm og da.. alle pengane mine.. noko komf penga.. osv... :p

Må ikkje overstige rundt 2500 sier vi.. skal jo ha annet også...

Lenke til kommentar

Så du var usikker på kva for eit skjermkort du skulle kjøpe, derfor valgte du å spør innpå forumet her, for så å finne ut at du ikkje ville kjøpe noko nytt skjermkort alikavell.. :lol:

Men om du har lest litt i eit coop reklame blad, så har du kanskje sett den PC'en der.. Den kunne kanskje vore noko for deg ? Siden du skal ha deg ny pc ;)

Lenke til kommentar

Dersom du ikke har tenkt å kjøpe den nye PC'en nå med en gang kan det kanskje lønne seg å vente til dette eller lignende kort blir tilgjengelige(GeForce 6600). Er foreløpig stor usikkerhet på hvor bra dette kortet blir, men det virker lovende. Det samme kan sies om ATi's svar. Dersom du skal kjøpe nå er ATi Radeon 9800 Pro nok et av de beste valgene.

Merk at GeForce 6600 kommer for PCI-Express nå, og at det kan ta en stund før det kommer AGP versjon av dette kortet. Hvordan situasjonen er med RV-410 vet jeg ikke, men det kan sikkert andre informere deg om.

Zlatzman

Lenke til kommentar

Det er morro å sette sammen komponenter *Weehoo* og det som han seier meir respekt-fullt å ha ein pc som du har bygget sjølve.. Einaste som kunne vore noko med denne "prix-pcn" er kanskje å kjøpe den, og skifte kabinett, så kan du gå på neste lan-party og sei "Jaja, ser du denne, eg greidde å presse prisen ned til under åtte tusen kroner.. Jepp, som du ser er det ein pc eg har laga sjølve, men hovedkomponenta er fra den såkalla "prix-pcn" min.."

Derfor skjønner eg "problemet" hans :p

Endret av Denethor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...