Gå til innhold

Kommer ingen vei med support på Mamoz!


Anbefalte innlegg

Tenkte bare å dele min efaring med support tjenesten til Mamoz.

 

Jeg kjøpte en 3com trådløs ruter i juni, som har virket bra, frem til ca tre uker siden. Da sluttet wan porten å virke, noe som igjen gjorde at jeg ikke kom meg på internett.

 

Siden jeg ikke visst hva som var feil til å begynne med, kjøpte jeg meg en ny ruter, som fungerte.

 

Sender derfor en mail til [email protected], der jeg forteller om feilen på ruteren, og at jeg gjerne vil få sendt den inn.

Men så skjer det ingen ting. Ikke får man noen automatisk bekreftelse på at mailen er motatt, og ikke fikk jeg noe svar.

Etter noen dager logger jeg meg inn på Livechat, og får snakke med en Bjørn. Han kan fortelle at de ikke har noen mail fra meg.

Jeg sender derfor en ny, og han bekrefter at nå hadde de fått den, og han skulle gi den videre.

Men så går det nok noen dager, og jeg hører fortsatt ingen ting.

 

I dag logget jeg meg nok en gang inn på livechat, og snakket nok en gang med Bjørn. Og svaret jeg får, er at han som har med dette nok en gang er ute, og han må sende beskjeden videre.

 

Og her sitter jeg. Fortsatt ingen mail, og når jeg prøver å ringe kommer jeg til en svarer som forteller meg at det er åpent til 16.00, sist jeg sjekket er ikke klokken fire engang, og det samme svaret fikk jeg i går, da også før klokken fire. Etter svareren er ferdig, brytes bare linjen.

 

For dere nye der ute, som vurderer å kjøpe noe fra mamoz: Ha god tid, mye tolmodighet, og absolutt ikke forvent mye hvis det skjer noe med produktene dere kjøper!!! :thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har også handlet der - sist en pc. Oppfattet folkene som var der som svært serviceinstillt - endret blant annet en bestilling uten problemer..

Men - når ting er levert og betalt - og det da dukker opp noe...

Jeg har både på telefon og pr. mail fått en bekreftelse på at en kabel jeg mangler

skulle bli sendt - faktisk fikk jeg for flere uker siden en bekreftelse at ting var

på vei i posten..men det er nok stor avstand mellom ord og handling, for ingenting har skjedd. Regner vel heller ikke med at ting kommer - og det er vel derfor

tvilsomt at jeg igjen kommer til å handle der igjen...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
ringte mamoz og fikk i svar "Det er flere som har ventet lengre en deg i tlf! ring tilbake imorgen.." ei veldig vennlig dame dette her! ..fy faen sier bare jeg..

har bestillt en pocket pc som det stod var på lager! hmm ikke sett noe til den jeg.. selv om jeg fikk minnet igår!

dette suger...

er det i det heletatt lov til å reklamere for at de har varen på lager og så si etterpå at den ikke er det!?
det blir jo litt sånn som å selge skinnet før bjørnen er skutt det..eller tar jeg feil nå!? har forhåndsbetalt og greier. Endret av darapa
Lenke til kommentar

Hei Darapa!

 

Vi beklager at du har hatt problemer med å nå oss på telefon. På grunn av enorm pågang den siste tiden, har vi som en midlertidig løsning valgt å leie en ekstern sentralbordtjeneste. Hvis denne ordningen ikke fungerer som den skal, er dette noe vi selvsagt må beklage. Vi er i vekst og har derfor utlyst to nye stillinger som kundebehandlere, samt deltidsstillinger for bedre å kunne ta vare på kundene våre og øke effektiviteten. Fornøyde kunder er viktig for oss.

 

Jeg ser at den siste varen i ordren din ble utlevert av posten i dag og regner derfor saken som løst. Vi beklager at vi ikke har klart å leve opp til dine forventninger denne gangen og vi tar selvkritikk for dette.

 

Vi regner med at bemanningssituasjonen vil være løst i når framtid.

 

Med vennlig hilsen

 

Martin Damm Laupstad

Mamoz.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:thumbdown::thumbdown: Support på Mamoz?? Den er det ikke mye av.

Som nevnt over tok det år og dager før jeg i det hele tatt fikk kontakt med Mamoz. Ikke svarte de på telefon, ikke svarte de på mail, og på "Live chatten" så de bare at jeg måtte sende mail, som de så igjen aldri svarte på.

 

Men den 22.august fikk jeg en mail der de skrev at de hadde sendt en retur lapp i posten til meg. Denne fikk jeg etter noen dager, og sendte så produktet i retur.

 

Her er ett udrag fra Mamoz egne sider:

 

Returinformasjon (ved reklamasjon)

 

Mamoz bruker vanligvis opptill 10 virkedager på å behandle en reklamasjon fra vi har motatt varen.

 

Så vidt jeg vet er vi nå i slutten av september, altså en måned senere.

 

På mandag ( 20.09.04 ) sendte jeg så en purre mail, siden jeg aldri verken har fått mail, tlf eller noen annen beskjed om at varen er mottatt, og eventuelt om feilen kan rettes, varen byttes eller noe annen info rundt returen.

 

I autosvaret fra Mamoz står det så kjekt:

 

-------------------------------------------------------------------------------------

Ditt saksnummer er LTK5182XXX. ( har byttet noen av sifferene her)

Bruk dette i evt. videre kommunikasjon med oss.

 

Skulle du selv klare å finne svar på ditt spørsmål, setter vi pris på om du gir oss beskjed om dette hvis du enda ikke har fått svar fra oss. Da dette vil føre til at vi ikke bruker unødvendig med ressurser på en sak. Dette kommer oss, deg og våre andre kunder til gode.

 

De fleste vare og ordre forespørsler blir normalt besvart innen 1 virkedag. Mailer som gjelder skreddersying av utstyr eller PCer kan ofte ta 2-3 dager. Du kan også få omgående support på vår online chat på linken under.

 

Klikk her for online chat!

 

 

Med vennlig hilsen,

 

Mamoz.no.

____________________________________________

 

Ja 1 til 3 virke dager......i dag er det fredag, og fortsatt ikke noe svar. :thumbdown::thumbdown:

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
' date='25/09/2004 : 19:22'] Kan du gjengi noe av det negative BBS skrev om Mamoz?

Brevet har jeg desverre ikke mer.......

Men det må jo kunne gå an å sjekke ut.

 

Men fikk akkurat en telefon fra Mamoz, og fikk høre at pakken var blitt borte. Så de beklaget det hele, og skulle sende meg en ny med en gang.

 

Så da virker det som om saken er løst, men lang tid tok det.

Lenke til kommentar

edit: jeg gir Mamoz credit for å poste på dette forumet!

MEN husk at ikke alle er som meg og bruker dette forumet.

 

den ene tlf jeg tokk til dere var min siste!

damen i den andre enden er noe av det mest frekkeste jeg har hørt av en Kunde support noen gang. Som dere selv forklarte så brukte dere en ekstern Support tjeneste osv. Vil bare si at det er bra dere tar dette alvorlig, Fordi uten bra Kunde backup så har dere ikke noe.

 

sikkert av deres intresse at dere ikke mister kunder eller hva? :tease:

Endret av darapa
Lenke til kommentar

Jepp. Mamoz sliter for tiden. Det eneste som nytter er å fysisk oppsøke dem, de er hjelpsomheten selv hvis du først får tak i dem. Fatter ikke at de ikke tar dette problemet mer seriøst... Har man bemanningsproblemer så leier man inn folk, ikke en loff&coladrevet telefonsvarer.

 

Skjerp, gutta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...