[email protected] Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg klarte ikke å få den search greie til å fungere helt... ingen svar på EAX og da jeg tok med noe som -driver eller -instillinger bak så kom det en hel haug som ikke hadde med noe med saken å gjøre... så derfor lager nå jeg en liten topic Jeg tror det er EAX instillinger som gjør dette. Hver gang det spilles av lyd så kommer det ekko, akkurat som om jeg skulle ha vært i en hule. Dette skjer i både spill og i media player (ingen ekstra effekter) Det jeg lurer på er hvordan jeg kan fjerne dette ekkoet. Trenger jeg en slags driver eller er det bare en innstilling som er på vanlig lydkort driver, noe jeg tydeligvis ikke finner. Bruker forresten en oppdatert lydkort driver til SoundBlaster live 5.1 fra Creative. Det har ikke alltid vært slik, og vet ikke om det er på grunn av noen spill. Kan ikke fastslå når det kom siden det har vært en god stund... men det finnes ihvertfall slike innstillinger i både cs 1.6 og warcraft3 som jeg spiller mest. Takker for alle svar og håper at jeg fikser dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå