Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

øydlagt kamera på T630 eller..?

Anbefalte innlegg

halla! igår kl. 15.00 henta eg min Sony Ericsson T630. eg satt den på lading i 4 tima som boka seier! første dagen (igår) funket heile mobilen normalt!.. idag på skolen gjekk det plutselig ikkje ann å gå innpå kamera!! eg prøvde å trykke da på opptil 50 ganger men ingenting skjedde! ikje på hurtigknappen på sida eller på den i menyen! kan da vere nåken instillinga eg har skifte eller ska eg kreve ny?

noken som har opplevd da samma? :(

takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da jeg kjøpte min t630 fikk jeg beskjed om å lade den i 16 timer... Gjorde d, og den funker helt fint... Har til og med tatt den med på en svømme-tur... Den trengte bare et døgn, så var den frisk som en fisk... Men d er ikke sikkert d er ladetiden som er problemet da.... :ermm:

den mobilen vil neppe holde seg frisk som en fisk i evig tid.. det vil oppstå irr på printkortet.

Selv om man tar ut mobilen og skrur den opp og lar den tørke over lengre tid så vil det oppstå irr, eller "rust" om du vil.

Hadde en kunde for en stund siden som var fly forbanna på alle i verden og spesielt butikken vår som hadde solg oss den møkkamobilen til han, var ikke måte på hvor dårlig service og bortskjemte drittunger vi var :p

Så jeg spurte han enkelt og greit hva som var galt og fikk tilbake at det skulle jeg bare drite i og gi han en ny mobil fort som faen. Omsider så fikk jeg ut av han at den skrudde seg av og hang seg. vibratoren virket bare nå og da. Kikket litt på mobilen og så at det var grønn på "oversiden" av bunnkontakten og spurte om han hadde vært i vannet med den, fikk så enda mere kjeft :D , og at han hadde detti i vannet med den for ca.ca. 2mnd siden.

Ingen garanti sa jeg da, irr oppstår bare ved fuktskade. "jammen mobilen har da vært fin inntil nå + litt banning" kom det fra han. jeg ba så om å få lov til å demontere mobilen for å vise han. Den hadde fått grønn pels.. lol...

Sånt skjer med mobiler som har havnet i vannet. Før eller siden.

Han karen sa bare javel og tok mobilen og gikk.

"in your face" sa jeg høyt inni meg :tease:

Han kom forresten innom på fredag med en six-pack med Corona :love: og beklaget sin oppførsel.

Hmm.. dette ble veldig offtopic. Beklager.

Ontopic: kjøpte du mobilen i går så går den under DOA regelen butikken (burde) gi deg ny med en gang og få en ny av SE, men de kan også være kjipe å si at du må vente på ny fra SE, men det burde ikke skje. Selger kan også kreve å sende mobilen inn for å sjekke at det ikke er noe fukt/støtskade/selvforskylt. Men det skjer skjeldent når det er ting som blir defekt etter en dag.

Endret av Surreality
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...