Phonix. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Topic, tenkte noen alla diablo 2 som er gøøøy på lan og har bra story og funker på nett(er ikke viktig). noen som har en idee om et sånt spill? Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Neverwinter Nights er å anbefale til LAN o.l. Den innebygde programmet som gjør at man kan lage eventyr selv gjør at det finnes tusenvis av eventyr du kan laste ned gratis på nettet, i tillegg til eventyret som følger med spillet. Du kan dermed spille den type rollespill du ønsker, alt fra Diablo-style Hack n' Slash til mysterier som løses uten bruk av våpen, alt etter hva du laster ned. Endret 19. august 2004 av Bagge Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 hmm, tror dataen min sux til det sitter på en gammal p3 bygger ny om 3 uker da ) men newer wintern nights er noe jeg har sett litt på og har tenkt spille litt med den nye dataen others? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Baldurs Gate kan man jo spille over nett /LAN. Lenke til kommentar
Akix Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Sacred er noe alla diablo 2, nærmest helt likt bare andre klassen og litt andreledes gameplay men det ligner. går over lan å, liker du diablo liker du detta sikkert Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Prøv Baldur's Gate II om du vil ha noe litt mer avansert enn D2. Går an å spille multiplayer, men jeg har aldri prøvd det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå