jh_ Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei, har kjøpt meg firewire og kamera... Men jeg får ikke noe særlig bra kvalitet når jeg capturer, har bare prøvd med VirtualDub... Noen tips om noen programmer jeg kan laste ned og capture slik at jeg får god kvalitet? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 adobe photoshop går jo for å være ganske bra til dette formålet. sett at det er en import-funksjon hvor en kan koble til digitale kameraer. har ikke et slik kamera selv, så har ikke prøvd det, barevet at det finnes.....noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 sorry.....mente adobe premiere 6.0 i innleggetover....vet ikke om det finnes i tidligere versjoner...må du nesten sjekke selv Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Det er video... Jeg har Adobe Premiere, men hittil har jeg ikke skjønt dritten av å capture med det... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 'Classroom in a book'-serien fra Adobe er jo ganske genial....forklarer på en lettvindt måte hvordan du skal bruke programmene til adobe....du finner sikkert noe på nettet som forklarer hvordan dette skal gjøres. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Prøv Sudio 7 fra Pinnacle som du finner HER Dette er riktig nok en "trial" versjon, men det gir deg en indikasjon på om kameraet ditt eller firewirekortet ditt er riktig. Hvis du går inn på Min datamaskin>Behandle>enhetsbehandle>IEEE1394 og sjekker hva det står der. Hos meg står det Texas Instruments OHCI-kompatibel IEEE1394 Vertskontroller. Du kan jo goså prøve å avinstallere firewirekortet under Min datamaskin>Behandle>enhetsbehandle>IEEE1394, for så deretter å reboote maskinen på nytt. Da vil den oppdage kortet på nytt og be om driver. Søk f.eks. etter denne via Microsoft. Få høre hvordan det gikk da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå