Kasp Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Hadde mobilen min i lomma, faren min ringte, da var plutselig hele skjermen knust.. Litt av displayet har også blitt litt "knudrete". Noen som vet hvor mye det ville koste å få ny skjerm? Evt. ny mobil er billigere? Fader at dette måtte skje, har hatt MAX uflaks i det siste Edit: Kan dette være en garantisak? Endret 19. august 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Si at den var sånn, når du fikk den. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Si at den var sånn, når du fikk den. ehh....det tror jeg ikke går men... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hadde mobilen min i lomma, faren min ringte, da var plutselig hele skjermen knust..Litt av displayet har også blitt litt "knudrete". Noen som vet hvor mye det ville koste å få ny skjerm? Evt. ny mobil er billigere? Fader at dette måtte skje, har hatt MAX uflaks i det siste Edit: Kan dette være en garantisak? Det skjedde liksom plutselig? forventer du virkelig at vi skal tro på deg, når det gjelder at "skjermen knuste da jeg tok telefonen". At det går ann Kasp. Men fra spøk til alvor: Det er nok ingen garanti, tror jeg da.. Du kan jo prøve der du kjøpte den først? Se hva de mener og hvor langt du da kommer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Surt...,men du får jo kjøpt LCD-skjerm via nettet.. F.eks. her. Har fikset en T610 på den måten...en 3200 står for tur... De har riktignok atskillig billigere LCD-skjerm.. så da var det verdt det (for meg). Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Hadde mobilen min i lomma, faren min ringte, da var plutselig hele skjermen knust..Litt av displayet har også blitt litt "knudrete". Noen som vet hvor mye det ville koste å få ny skjerm? Evt. ny mobil er billigere? Fader at dette måtte skje, har hatt MAX uflaks i det siste Edit: Kan dette være en garantisak? Det skjedde liksom plutselig? forventer du virkelig at vi skal tro på deg, når det gjelder at "skjermen knuste da jeg tok telefonen". At det går ann Kasp. Men fra spøk til alvor: Det er nok ingen garanti, tror jeg da.. Du kan jo prøve der du kjøpte den først? Se hva de mener og hvor langt du da kommer.. Seriøst, jeg kødder ikke! Hadde mobilen i lomma fra 13:55 til 14:28 da faren min ringte! Mellom det tidspunktet ble altså skjermen ødelagt, jeg har altså ikke peiling på hvordan det skjedde.. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kan hende det er garantisak. Jeg har knust displayet på to telefoner. Begge var kjøpt på samme plass, Sn@kk i Tromsø. I begge tilfellene sa de det ikke var en garantisak, og at det ville koste 300 - 500 kroner. Det rare er at da den kom tilbake var det oppført på garanti, og jeg fikk det altså gratis begge gangene. Det ene var forøvrig en Siemens M35, altså en "støtsikker" sak. Jeg klagde litt på at den ikke hadde blitt utsatt for store smellen. Den andre var en Samsung S100. Jeg hadde mobilen i en lomme på kneet på buksa da jeg var russ (i fjor). Det sier kanskje alt? Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Men Kasp, hva gjorde du mellom 13:55 og 14:28 da? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Men Kasp, hva gjorde du mellom 13:55 og 14:28 da? Var i klasserommet.. Har ingenting å skjule, bare så det er sagt Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Der det kan bevises at det er slagskade som er skyld at skjermen har tatt kvelden er dette brukarpåførte skader og ingen garanti vil dekke det. (derimot ein del forsikringer kan derimot gjere det) På telefoner som skal vere størsikre er det ei litt anna problemstilling sidan denne skal tåle ein del støt og slag. mvh JanEirik Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det kostet vel 580kr å fikse displayet på min t310, men jeg hadde tabbe forsikring da fra Elkjøp.. Ville anta at siemens koster noe det samme. Uansett så er det ikke garanti sak, men du kunne prøve å reklamere da hvis du vil ha en liten diskusjon. Rart den knuste i bukselomma bare, har ikke opplevd det før, kan jo prøve å sende en skriftlig klage og prøve å begrunne det at telefonen ikke samsvarer med de krav som stilles mobiltelefon. Forbrukerrådet har en sånn klikk og klag greie på www.forbrukerportalen.no , husk også å ta med at hvis de ikke ordner opp\ svarer innen rimelig tid så vil saken bli sendt til forbrukerrådet (Viktig at dette er skriftlig). Uansett så er norske forbrukere altfor snille og klager alt for lite. Uansett så tror jeg du må erstatte det selv, men som sagt bedre å ha prøvd og feilet enn ikke prøvd i det hele tatt.. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kasp: Det kan hende at du har gått på et hjørne av et bord eller lignende...Hvis du har skjermen liggende ut mot stoffet kan skjermen da knuses, det samme skjedde med meg en gang..Legger mobilen alltid med skjermen inn mot låret nå... Jeg hadde ulykkesforsikring på telefonen min(p800), så jeg fikk gratis display..Fint det, bortsett ra at det tok nesten 3 måneder før jeg fikk telefonen min tilbake Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kjøp heller ny mobil, Sl55 er gammel... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) gå med skjermen inn mot låret er ikke lurt nei. Hvis du har en kameramobil så lønner det seg ikke. jeg gikk på kanten på pulten i klasserommet. da hadde jeg flaks at skjermen på dekselet knuste og ikkeno mer.Hadde jeg hatt linsa ut hadde det blitt betydelig dyrere å fikse. gå med skjermen ut når det er objekter i veien til bestemmelses stedet ditt. Endret 28. august 2004 av Eirik-h Lenke til kommentar
rønning Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 På min SX1 er kameralinsen betydelig mindre enn selve skjermen, så risikoen for å knuse linsen er en god del mindre enn å knuse skjermen, linsen er også senket ned i dekselet.. Men det kommer selvfølgelig an på hvilken telefon du har Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Takk for all hjelp, tror jeg beholder den ureparert til jeg må han ny mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå