HolgerL Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Her finner du noen av mine arbeider: http://holgerl.deviantart.com/gallery/ Bildene er laget med Lightwave 8, og er for det meste 1280x1024. Kom gjerne med kommentarer til bildene Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Fine bilder. Savner en sau på dette bildet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Denne var veldig, veldig tøff. Noen forslag til en som har brukt photoshop, og har litt roen, og vil begynne med 3d? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Takk Steffyboy. Jeg sender PM angående spørsmålet ditt. Hwknut: Hehe, du er ikke den eneste som har nevnt det. Endret 19. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Noen forslag til en som har brukt photoshop, og har litt roen, og vil begynne med 3d? Du kan likegodt begynne i en programvarepakke du kan nytte deg av når du utvikler ferdighetene. 3Dstudio Max, Maya, etc. Ikke engang tenk på landskapsrendere etc. Endret 19. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Denne var veldig, veldig tøff. Herre! Steike Holger! Nice! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Noen forslag til en som har brukt photoshop, og har litt roen, og vil begynne med 3d? Du kan likegodt begynne i en programvarepakke du kan nytte deg av når du utvikler ferdighetene. 3Dstudio Max, Maya, etc. Ikke engang tenk på landskapsrendere etc. Det var det jeg og Holger ble enig om. Du er, som kjent, über i photoshop, men har du laget noen 3d bilder du vil dele? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Heh. Egentlig ikke. Har knota litt, men aldri noe som er verdt å vise frem. :-) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Du er ganske flink, holger! Likte spesielt dette, bruker det som bakgrunn. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg lagde denne : På ca. 3 min i Maya nå.... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg lagde denne : [img...]http://www.freewebs.com/sputniken/New.JPG[/img] På ca. 3 min i Maya nå.... Fluffy! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Jeg lagde denne : <bilde av hårball> På ca. 3 min i Maya nå.... Er enkelt det, en sphere med hårshader/plugin eller hva man kan kalle det.. Som Saquash til LW... - Selv har jeg bare LW 5.6 lisens, så jeg har ikke laget stort i det siste. Er så gammel, dessuten bruker jeg Linux. Hadde LW 8 kommet til Linux hadde jeg nok kanskje starta med en jobb for å kunne kjøpe det, jeg er veldig for LW, er et herlig program (Maya får en til Linux da, men har aldri prøvd det, får kanskje prøve learning editionen deres) Endret 19. august 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Er det vanskligere å lage den scorpionen/mauren i photoshop ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Fine bilder. Savner en sau på dette bildet. Agreed Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg syntes DETTE bildet var det beste. Det tiltalte meg spesiellt av en eller annen grunn Det er faktisk noe jeg kunne tenkt meg å ha som plakat på hybeln. Quirky. Endret 21. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Er det vanskligere å lage den scorpionen/mauren i photoshop ? Det er nok mulig. Det er bare å prøve. Takk for den gode kritikken, alle sammen. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Virkelig flotte bilder dette ja, likte det metal beastet godt jeg Jeg har akkurat skaffet meg bryce og c4d å sitter å prøver det ut nå, håper jeg blir like god som deg en gang(eller iallefall god nok til å lage et romskip ) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 Fikk du laget noe romskip, Gandalf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå