Mafo Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Takk for mange interessante tips. =) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Har det noen gang blitt foretatt en 3G-test? Med det tenker jeg på å sammenligne nedlastingshastigheter på alle 3G-telefone. Har en liten mistanke om at dette kan variere litt mellom telefonene. Hvilken burde jeg kjøpe dersom jeg skulle hatt en telefon som skal brukes som modem til PC? Lettest å koble til? Raskest ned/opp hastighet? Lavest ping? Endret 1. september 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har det noen gang blitt foretatt en 3G-test? Med det tenker jeg på å sammenligne nedlastingshastigheter på alle 3G-telefone. Har en liten mistanke om at dette kan variere litt mellom telefonene. 6780563[/snapback] Dette er nok mer linket opp mot operatøren enn det er telefonen. Dessuten har 3G-nettet såpass store humørsvingninger (annen last på nettet, struping, dekningskvalitet osv.) at et eventuelt testresultat ville ha vært langt fra kvalitetssikret. Men; jeg ville også ha likt å vite hvilken kombinasjon av operatør og telefon som gir meg raskest 3G datatrafikk (og gjerne på selve telefonen, ikke nødvendigvis via en PC), men jeg tror ikke det finnes noen praktisk metode å komme frem til et god resultat, desverre. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Øy! Sony Ericsson har bursdag i dag og dere feirer ikke! Fy! Sony Ericsson fyller 5 år i dag Edit: Skriveleif Endret 2. oktober 2006 av jornan Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sony Ericsson lanserte i dag LocationFree. I tillegg annonsert de at de skal støtte OpenGL ES. Lenke til kommentar
nieh Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 synest Amobil skulle testet Trolltechs Greenphone Lenke til kommentar
01012029 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 synest Amobil skulle testet Trolltechs Greenphone 7110375[/snapback] Da bør i såfall anmeldelsen fokusere på hvordan telefon dette er. Utseendemessig er den lekker, men den er beregnet på noe helt annet enn en vanlig forbruker mobil... Jeg har en og synes Trolltech gjør noe veldig spennende med dette, men skal telefonen plutslig sammenliknes med vanlige telefoner kommer den neppe særlig godt ut. Men dette kommer brått til å endre seg, og det er vel også intensjonen med telefonen. Og ikke bare i.f.t. Greenphone men for alle Qtopia baserte telefoner.. Uansett, dette blir gøy og jeg digger telefonen... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 YouTube på mobilen, det finner du ved å besøke TinyTube.net fra mobilen. Fungerer fint på min K800i. Kanskje noe dere kan skrive en liten artikkel om? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kanskje noe dere kan skrive en liten artikkel om? 7245074[/snapback] Amobil skrev faktisk om tjenesten for litt over en uke siden, men da var det snakk om en gang til nesten år. Ting forandrer seg fort! Se YouTube-filmer på mobilen Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Noe småtteri som fortjener artikler ut ifra hva dere tidligere har skrevet om: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=56940 Kopi av Nokia N73. Temmelig bra laget og. http://nokiae50.info/articles/black-nokia-e50 Svart E50. Meget lite info om denne. Mulig amobil kunne fått svar om når og hvor? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) De siste ukene har det vært mye BlackBerry-prat, men ennå har dere ikke nevnt Mobysons brudd på markedsføringsloven. GCalSync: Et open source-javaprogram som synkroniserer telefonens kalender med Google Calendar. Programmet finnes her. Endret 24. november 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
drillern25 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hei Hvorfor kan ikke sigalopptak i mobilene testes,hvem som er best under dårlige forhold,og hvem som kan brukes sammen med eksternantenne.Likeledes burde det stå oppgitt hvilken styrke som oppnås på max.Er sjøl svakhørt og mange telefoner er håpløse å høre i. Kunne jo vært oppgitt i DB på testene.10/20 % er jo hørslhemmet her i norge,skal det være så vansklig for oss å finne telefoner for oss.Og det er mange plasser med dårlige om nesten ingen signaler.Her får jeg inn telenor på en side av huset og nettcom på andre siden ,men kan knapt ringe innendørs fra med mobiltelefonen.Derfor kunne en test på slik hjelpe meg mye,og sikkert mange flere.Det viktigeste er tross alt at den virker og at du hører i den.Jeg har nå en SE k700i men kunne tenkt meg en bedre telefon.med bedre på svake signaler,og sonys antenneutak tik eksternantenne sluttet virke etter en mnd.Er det noen som er bedre å tilslutte utvendig gsm antenne,og har andre erfaringer om dette.Hilsen Thor!!! Hvorfor ingen svar på dette,må da berører mange,fikk mail om at det var svar,men nei,er nok betent dette. Endret 9. januar 2007 av drillern25 Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det har lenge vært snakk om M2-kort i 2GB på forumet, noe som nå er bekreftet av SanDisk. Lenke til kommentar
drillern25 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 HeiHvorfor kan ikke sigalopptak i mobilene testes,hvem som er best under dårlige forhold,og hvem som kan brukes sammen med eksternantenne.Likeledes burde det stå oppgitt hvilken styrke som oppnås på max.Er sjøl svakhørt og mange telefoner er håpløse å høre i. Kunne jo vært oppgitt i DB på testene.10/20 % er jo hørslhemmet her i norge,skal det være så vansklig for oss å finne telefoner for oss.Og det er mange plasser med dårlige om nesten ingen signaler.Her får jeg inn telenor på en side av huset og nettcom på andre siden ,men kan knapt ringe innendørs fra med mobiltelefonen.Derfor kunne en test på slik hjelpe meg mye,og sikkert mange flere.Det viktigeste er tross alt at den virker og at du hører i den.Jeg har nå en SE k700i men kunne tenkt meg en bedre telefon.med bedre på svake signaler,og sonys antenneutak tik eksternantenne sluttet virke etter en mnd.Er det noen som er bedre å tilslutte utvendig gsm antenne,og har andre erfaringer om dette.Hilsen Thor 7477394[/snapback] Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg vil tipse om et svært bra java-program som fungerer spesielt gunstig for nyere Sony Ericsson-modeller; MobyToday. Dette programmet har gitt meg full kalenderoversikt i som bakgrunnsbilde i min Sony Ericsson K800i, og gir meg den funksjonalitet jeg savner mest etter overgangen fra Windows Mobile 5. Koster 8,99$ og bør installeres via wap/jad-fil da det ellers ikke vil fungere skikkelig i forhold til sertifikater o.l. hvis man ønsker å bruke det som bakgrunns-bilde. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg vil tipse om et svært bra java-program som fungerer spesielt gunstig for nyere Sony Ericsson-modeller; MobyToday. Dette programmet har gitt meg full kalenderoversikt i som bakgrunnsbilde i min Sony Ericsson K800i, og gir meg den funksjonalitet jeg savner mest etter overgangen fra Windows Mobile 5. Koster 8,99$ og bør installeres via wap/jad-fil da det ellers ikke vil fungere skikkelig i forhold til sertifikater o.l. hvis man ønsker å bruke det som bakgrunns-bilde. 7977848[/snapback] Det ser ut som et kjekt program. Notert til en programperle eller programtest Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Dette har jeg tenkt litt på: Hvis dere lager en guide for hvert mobilmerke, eller i hvertfall de mest populære. Dere kan skrive om ting som gjelder for alle mobiler fra dette merke (tenkte på de "dumme" mobilene) F. eks. hvordan kalenderen fungerer, hvordan filbehandlingen (der hvor lyder, bilder osv. ligger) fungerer, hvor dan telefonlista fungerer, hvilke innstillinger du kan gjøre, hvordan tilleggs "programmer" fungerer (Kodeliste, stoppeklokke, alarm o.l.), hvordan menyene er. Dere kunne jo også skrive om feil/mangler; f. eks. at du ikke kan ha ringelyd og vibrering på samtidig på Samsung mobiler. Hvis dere da hadde oppdatert disse guidene hver gang det kom nye modeller, og skrivd på toppen eller ved hver funksjon hvilke modeller disse gjelder for. Dette pleier jo ikke å komme så godt fram i tester. Det hadde jo blitt lettere for de som ikke er så veldig interessert i mobiltelefoner, men vil vite litt nøyere forskjellene på de forskjellige merkene Hadde dere fått til dette hadde det hvert helt konge Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Fant noe på dinside.no som kanskje kan være interessant Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Fant noe på dinside.no som kanskje kan være interessant 8027294[/snapback] Dinside.no har skrevet om enda et program som likner litt på det forrige (program til pc'en for en slags synkronisering med mobilen) Det som er bra er at begge programmene er gratis Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ser ikke at dere har skrevet noe om Nokia BH-501. Vakkert og lovende produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå