Tannpirkeren Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 15 kg for den klumpen er tungt Når du omtrent må frakte PCen med gaffeltruck til LAN, da er det trassig Saken er den at de som har råd til denne har (selvfølgelig) en barebone som de bruker når de drar på LAN. Selvfølgelig.... Alle som bestiller dette settet har selvsagt barebone.... Det har ikke jeg, derfor kan jeg ikke bestille det... Bra unnskyldning for meg som har lyst på det Får hjernevaske meg selv til jeg godtar at det ikke passer i chieftec-kabinettet mitt Hvis ikke så bestiller jeg det og gambler på betalingen. Sveinl. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Får hjernevaske meg selv til jeg godtar at det ikke passer i chieftec-kabinettet mitt Du setter den ikke inni kabinettet. Under eller utenfor. Er store greier. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Får hjernevaske meg selv til jeg godtar at det ikke passer i chieftec-kabinettet mitt Du setter den ikke inni kabinettet. Under eller utenfor. Er store greier. Slutt !! Det er for dyrt Sveinl. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Får hjernevaske meg selv til jeg godtar at det ikke passer i chieftec-kabinettet mitt Du setter den ikke inni kabinettet. Under eller utenfor. Er store greier. Slutt !! Det er for dyrt Sveinl. Tenk deg om, fristende minusgrader. Skyhøy klokking. Slipper å ha det inni pcen.. Neida, skal slutte å friste deg. Har lyst på det selv. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Tenk deg om, fristende minusgrader. Skyhøy klokking. Slipper å ha det inni pcen.. Neida, skal slutte å friste deg. Har lyst på det selv. Hvem har vel ikke det? Endret 20. august 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Whee Skal ha en sånn på CPU, en på 3D kort og en på NorthBridge Det blir noen tusen hehe Endret 20. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå