dwarrel Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hei, vurderer å gå til anskaffelse av ipod 4g 20gb. Har hele tiden siklet veldig på iTrip og vet at den har vært å få kjøpt flere steder i Norge. Sendte en mail til Officeline som jeg vet har forhandlet disse tidligere, men fikk følgende svar: "Vi forhandler desverre ikke iTrip lenger. Det er forbudt å selge og bruke iTrip i Norge(i flg. Post og teletilsynet). " Er da alt håp ute ? Hva skjer om jeg bestiller den direkte fra griffintechnology? Vil den bli stoppet i tollen? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 De selger fm-sender på spaceworld, men ikke itrip da Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Eg tenkte eg kunne kjøpe iTrip til min mor, så kunne eg bruke den på lange turer også (siden det nesten berre er eg og bror min som bruker den..) Men etter den regelen om å forby iTrip i Norge hadde eg nesten mista håpet på å få ein slik.. Men, kva skjer i toll osv om eg frakter, og kor dyrt kan det bli med frakt ? (om nokon har super-duper peiling) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg kjøpte itrip fra ebay.co.uk for 2 uker siden, fikk den etter en uke, funker som faen... Kostet 460 ferdig levert med bil lader som kostet 6£ ekstra... Slapp toll, sto sånn gratis toll greie på utsiden Endret 22. august 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå