Gå til innhold

Kjøling av harddisk, for lite plass?

Pug

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe 3 stk papst kabinettvifter (80x80x25 mm). Jeg har et Chieftec Dragon Miditower, og der følger det med i hvert fall tre lilla ting som jeg regner med er til å feste viftene.

Jeg har tenkt å ha en vifte bak som suger luft ut, og to foran med støvfilter, som blåser inn luft. Den ene av de to foran hadde jeg tenkt å feste foran den ene harddisken min, inni harddisk-ramma (eller hva det nå enn heter :blush: )

Problemet er at det ikke virker som det er plass til vifteholderen foran harddisken... Jeg prøvde å flytte harddisken lenger ut av harddiskramma, slik at det ble bedre plass, men det manglet fortsatt en cm eller noe sånt.

Så... Er det meningen at det skal gå ann å feste en kabinettvifte foran en harddisk inne i en harddiskramme, eller er det ikke meningen at det skal gå ann? Hva kan jeg gjøre for å få plass til vifte-holderen om det er meningen at det skal være plass? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta ut hele hardisk-holdere (den greien med plass til 3 disker i)

du presser viften inn i den lilla holderen, "klikk" og vips er den på plass. Du presser den inn fra baksiden av hardisk-holderen, ikke ta viten inn der du fester harddisken.

Endret av blackbox
Lenke til kommentar
Ta ut hele hardisk-holdere (den greien med plass til 3 disker i)

du presser viften inn i den lilla holderen, "klikk" og vips er den på plass. Du presser den inn fra baksiden av hardisk-holderen, ikke ta viten inn der du fester harddisken.

Problemet er at det ikke er plass til både harddisken og vifteholderen... Det mangler 1 cm eller noe sånt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...