Pug Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har tenkt å kjøpe 3 stk papst kabinettvifter (80x80x25 mm). Jeg har et Chieftec Dragon Miditower, og der følger det med i hvert fall tre lilla ting som jeg regner med er til å feste viftene. Jeg har tenkt å ha en vifte bak som suger luft ut, og to foran med støvfilter, som blåser inn luft. Den ene av de to foran hadde jeg tenkt å feste foran den ene harddisken min, inni harddisk-ramma (eller hva det nå enn heter ) Problemet er at det ikke virker som det er plass til vifteholderen foran harddisken... Jeg prøvde å flytte harddisken lenger ut av harddiskramma, slik at det ble bedre plass, men det manglet fortsatt en cm eller noe sånt. Så... Er det meningen at det skal gå ann å feste en kabinettvifte foran en harddisk inne i en harddiskramme, eller er det ikke meningen at det skal gå ann? Hva kan jeg gjøre for å få plass til vifte-holderen om det er meningen at det skal være plass? Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Det skal gå an å feste en 80x80mm vifte i den lilla plast-greien der. Selv har jeg vifter der, og i alle andre viftefestene. Endret 19. august 2004 av blackbox Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Det skal gå an å feste en 80x80mm vifte i den lilla plast-greien der. Selv har jeg vifter der, og i alle andre viftefestene. Foran en harddisk? Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Ta ut hele hardisk-holdere (den greien med plass til 3 disker i) du presser viften inn i den lilla holderen, "klikk" og vips er den på plass. Du presser den inn fra baksiden av hardisk-holderen, ikke ta viten inn der du fester harddisken. Endret 19. august 2004 av blackbox Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Ta ut hele hardisk-holdere (den greien med plass til 3 disker i)du presser viften inn i den lilla holderen, "klikk" og vips er den på plass. Du presser den inn fra baksiden av hardisk-holderen, ikke ta viten inn der du fester harddisken. Problemet er at det ikke er plass til både harddisken og vifteholderen... Det mangler 1 cm eller noe sånt Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Om du har gjort riktig og du benytter en vanlig 3,5" disk og en 80x80x25mm vifte skal det være like stor plass til disken med eller uten vifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå