fudun Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hei, sitter og knoter litt med min nye N6230, overgangen var stor fra en telefon som ikke engang hadde vibrasjonsvarsling (skvatt som pokker første gang det dirra i lomma)... Men jeg sliter litt med epost, har satt opp wap, mms og gprs internett fra chess (telenor). Har en broadpark mail adresse som jeg har satt opp som jeg pleier ellers, men den bare henger under sending og mottak. Noen tips? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Ny firmware nå (4.28), men jeg får fortsatt ikke mailen til å funke. Noen som i det hele tatt får til mail her? Skal prøve et par andre adresser nå, men jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være noe annerledes å sette det opp på tlf kontra pc. Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har du prøvd ut oppsettet på www.dintelefon.net ? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Ganske nøyaktig det jeg har satt opp, bortsett fra at jeg ikke har valget deaktiver proxy. Det eneste jeg kan gjøre når jeg har klikket inn dit, er å trykke tilbake. Er dette en bug i telefonen? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Merkelig... dersom jeg går inn på "SMTP-tilkoblingsinnstillinger" eller "POP3-tilkoblingsinnstillinger", kan jeg ikke stille noen ting. Lenke til kommentar
fudun Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Er det ingen andre som sliter med mailprogrammet på N6230? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Heisann, tenkte bare jeg skulle hjelpe til hvis andre setter seg fast i samme knipe. Det oppsettet du kan laste ned hos telenor bare føkker opp epost. Wap gprs og mms funker greit å laste ned derfra (bruker Chess med Telenordekning). Det som må gjøres, er å slette det oppsettet som ble lastet ned (f.eks. gprs internett). Dette gjøres ved å taste *#335738# og velge det oppsettet som skal slettes. Deretter kan du sette opp alt manuelt og faktisk få det til å funke. Ved å laste ned instillingene vil endel av menyvalgene sperres. Helt utrolig av telenor, men sånn er det bare. Prøvde å laste ned Nokia sitt eget oppsett for telenor. Da brukte den GSM data istedetfor GPRS! Enda mer utrolig. Bottom line: Sett opp e-post manuelt på din Nokia 6230... Lenke til kommentar
kvelis Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hei, sitter og knoter litt med min nye N6230, overgangen var stor fra en telefon som ikke engang hadde vibrasjonsvarsling (skvatt som pokker første gang det dirra i lomma)... Men jeg sliter litt med epost, har satt opp wap, mms og gprs internett fra chess (telenor). Har en broadpark mail adresse som jeg har satt opp som jeg pleier ellers, men den bare henger under sending og mottak. Noen tips? Hei.Her er oppsettet til Nokia 6230.Fikk dette av chess. Under følger oppsett for din Nokia 6230. Epost Oppsett * Meny - Meldinger - Meldingsinnst. - E-postmeldinger. * Rediger aktive e-postinnstillinger * Postkassenavn: Valgfritt navn * E-postadresse: Epostadressen din * Mitt navn: Navnet ditt * Utgående (SMTP) server: smtp.online.no * Innkommende servertype: POP3 * Innkommende (POP3) server: Inkommenede epostserver hos din epostleverandør * POP3-brukernavn: Brukernavnet ditt hos epostleverandør * POP3-passord: Passordet ditt hos din epostleverandør * Andre innstillinger * Inkluder signatur: Nei * Bruk SMTP-autorisasjon: Nei * Hopp over SMTP-brukernavn og SMTP-passord * Utgående (SMTP) port: 25 * Innkommende (POP3) port: 110 * Hopp over Svar til-adresse * Sikker pålogging: Av * Hent e-post: 30 * SMTP-tilkoblingsinnstillinger * Proxyer: Deaktiver * Databærer: GPRS * Innstillinger for databærer * GPRS-tilgangspunkt: internet * Godkjenningstype: Normal * Innloggingstype: Automatisk * Brukernavn: (blank) * Passord: (blank) * Tilbake x2 * POP3-tilkoblingsinnstillinger * Proxyer: Deaktiver * Databærer: GPRS * Innstillinger for databærer * GPRS-tilgangspunkt: internet * Godkjenningstype: Normal * Innloggingstype: Automatisk * Brukernavn: (blank) * Passord: (blank) * Gå helt ut igjen, telefonen er nå ferdig oppsatt for å hente epost fra din epostlevrandør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå