Wrath of The Duck Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Har et ganske så plagsomt problem... Av og til når holder på me maskina, spiller, hører på musikk o.s.v.. Slår skjemen seg av å begynner å blinke som den skulle være i standby modus... Maskine har også en tendens til å begynne å hakke.. Hva kan dette være..? Temp. er normale... Takk! Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 skjedde nå nettopp... har ikke peiling på hva d kan være... Trenger hjelp! Snarest Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Når det gjelder skjermen, har du sjekket alle kabler? Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Jepp.. er ike noe sånt nei... Husk, skjermen går ut, datan begynner å fryse... alt er pga av en eller flere årsaker... Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 kan være problemer med PSUen din som gjør at PCen/skjermkortet henger. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 nettopp kjøpt meg ny... trur ikke d nei... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jepp.. er ike noe sånt nei...Husk, skjermen går ut, datan begynner å fryse... alt er pga av en eller flere årsaker... Idiotisk dårlig topic. Høres ut som et problem med grefikkortet eller driveren til dette. - Siden skjermen går i standby så er det klart at skjermkortet enten "henger" og sender ugyldige signaler til skjermen, eller at det feilaktig går i standby. - prøv å bytt driver først, og prøv et annet skjermkort dersom dette ikke virker. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 har du ikke følgt med eller..? Dette skjer samtidli... Masina henger seg opp den å... Er nødt til å restarte for hver gang Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 kan jo være feil på en ny PSU også.. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 kan jo være feil på en ny PSU også.. Tviler på d.. hadde d samme problemet på deg gamle å... Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Høres ut som et problem med grefikkortet eller driveren til dette. - Siden skjermen går i standby så er det klart at skjermkortet enten "henger" og sender ugyldige signaler til skjermen, eller at det feilaktig går i standby. - prøv å bytt driver først, og prøv et annet skjermkort dersom dette ikke virker. Ati kortet mitt har jo sånn VPU recover som skal fikse akkurat dette.. så d er egentli litt rart... Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) har du prøvd skjermkortet i en annen maskin? eventuelt et annet skjermkort i din maskin? Endret 19. august 2004 av blackbox Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Nope Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 det kunne jo vært en idé å prøve, så vet du ihvertfall om det er skjermkortet som er feilen. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Go morgen! Har nettopp hatt liknende prob med maskina min. Når jeg startet maskina og kom inn i windows slo skjermen seg av (power led`en på skjermen blinket). Jeg byttet skjermkort, og VIPS....alt funket! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Skriv litt enklere da, ikke så mange komma og ikke sms språk Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Skriv litt enklere da, ikke så mange komma og ikke sms språk hehe. Ok! Stund siden sist. Har ikke akkurat råd til å kjøpe meg nytt grafikk kort nå. Tenkte jeg skulle få fikset d på en annen måte. Har instalert nye drivere, får se hvordan d går. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hadde et lignende problem med mitt 9600xt kort. (Skjermen slo seg av og jeg måtte reboote) Etter mye prøving og feiling (og mailing til sapphire) ble jeg tipset om å øke agp-volten med 0,1V. Det var visstnok på et Abit KV7 hovedkort, og det hjalp. Men jeg har ikke opplevd det samme problemet på NF-7 hovedkortet jeg har nå. Hvaforno skjermkort og hovedkort har du da? Skriv opp spec'sa dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå