GiveMeYourAnsware Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hei! Jeg har en dell latitude bærbar pc... men mangler lader:( Noen som har peiling hvor mye en sånn lader koster?? Eller kanskje noen som kan ha en brukt liggende hjmme, som ikke er i bruk... så er jeg interissert!! Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hør med de som solgte deg den? Eventuelt finn frem DELL sine norske internett sider.. Lenke til kommentar
obese Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 du er en av to mennesker, du er som meg og har herpa den gamle laderen. eller du har kjøpt en bøffa maskin eller bøffa den selv. either way, ladere kan du kjøpe på inet, det letteste er å google maskinnavnet og "charger" eller noe i den duren. jeg fant en 20talls amerikanske sider som solgte no-frills versjoner av laderne. de kosta vel 20$ eller noe sånt. du må ikke ringe dell i alle fall, for da koster den sikkert mange tusen, pluss du som "mangler lader" kan jo måtte oppgi serienummeret ditt. hvem vet, kanskje du har et problem med det du vet jeg tuller, men tar du deg nær av dette, vel, da tuller jeg ikke men faen det er så elendig at ikke alle ladere er likedan, mobiler, kamera, pc, fuckings alt mulig trenger jo ladere. og de tåler jo ikke å ligge i bagen min uten å knekke. både ipod-fjernkontrollen min og pcladeren har knekt slik at de ikke funker lenger. det er ikke slik det var i gamle dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå