Tjohei Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Jeg har telenor og får ikke til å sende eller motta epost. Jeg har lagd en konto på start.no og satt opp alle opplysninger jeg har fått derfra, brukernavn, epostadresse, bruker-ID, passord, POP3-server og -port (pop.start.no og 00110), SMTP-server og -port (mail.online.no og 00025). Når jeg prøver å sende, sier den "POP3-serverport kan ikke nås!". Når jeg prøver å motta, sier den det samme. Har jeg feil port? Dessuten er det litt pussig at den prøver å nå pop3 serveren når jeg skal sende, da... What to do...? Edit: For skarpøyde forumlesere har jeg endret tråden til å kun gjelde epost. Fikk til MMS... Endret 19. august 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
Kwesi Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Samme problem her med min M65. Jeg gjør sikkert noe galt. Du har ikke funnet ut av det? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Du har ikke funnet ut av det? Nope. Og jeg vet ikke helt hvem jeg skal maile for å finne ut av det, Telenor eller Start.no... Endret 20. august 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå