Gå til innhold

Vurderer du Canon 10D?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Canon Norge påstår at det ikke vil komme et 20D+17-85 kit her i landet. Men det vil derimot komme i USA, og veiledende pris der på kitet er 2000 $ (ca. 13 400 kr). Det vil kanskje bli enda billigere i butikkhyllene.

 

Hvor billig kan man få flybillett over dammen? ;-)

Det tror jeg er en feilvurdering av Canon. 28-55 kjøper jeg ikke til det kameraet. :no: Jeg antar at Canon har (minst) to grunner;

1) Skandinavia er kjøpesterkt så flere vil ta seg råd til dyrere linser utenom.

2) Manglende produksjonskapasitet på 17-85 ? Blir linsen tilgjengelig her i det hele tatt? Jeg finner den ikke...

 

Ellers finnes 20D huset i feks www.scandinavianphoto.se til under 14795 svenske ink mva. Det er 13310.38 NOK.

 

Uten mva 11836 SEK, 10647.35 NOK + frakt + MVA.

 

Også i Sverige finnes kameraet kun som hus eller med 18-55 kit linsen.

 

Får vel stille oss i kø i amerikanske webshopper, da...

Endret av Walter
Lenke til kommentar

Det at kamera lanseres med EF-S 18-55 tror jeg nok kun har med tilgjengelighet å gjøre, det nye EF-S 17-85 objektivet er jo annonsert tilgjengelig vel en mnd senere enn 20D (slutten av oktober?), derfor vil det sikkert bli ett nytt kit tilbud utover i november tenker jeg

Lenke til kommentar
Canon Norge påstår at det ikke vil komme et 20D+17-85 kit her i landet. Men det vil derimot komme i USA, og veiledende pris der på kitet er 2000 $ (ca. 13 400 kr). Det vil kanskje bli enda billigere i butikkhyllene.

 

Hvor billig kan man få flybillett over dammen? ;-)

Jeg får flybillett over "dammen" for ca 300kr tur retur! :yes: Man har goder av å jobbe på Gardermoen.. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...