formannen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Først vil jeg bare fortelle om opplegget rundt siden: Jeg har en hovedside som jeg har includet nye menysider under (f. eks bildesider, portfolio osv.). For å ta for meg bildesiden... Menyen kommer opp ved ?do=bilder. Videre i denne kategorien vil jeg vise bildene som ligger under "Miscellaneous". For å få det frem må jeg ha ?do=bilder&show=misc. Selve problemet ligger i at jeg må fucke opp linkene med en slik kode: <a href="?do=<? echo $do ?>&show=misc">Miscellaneous</a> Er det mulig å gjøre dette uten å voldta linkene i koden... Er ganske newbie, og takker ydmykt for alle svar... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 echo '<a href="?do='.$do.'&how=misc">Miscellaneous</a>'; ? Ser ikke helt hva du er ute etter.. Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 jeg liker å bruke templates, da kan du f.eks. skrive <a href="index.php?do={do}&show={show}> Men du trenger vel strengt tatt ikke det for dette, bare skriv: echo "<a href=?do=$do&show=misc">Misc</a>"; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå