bortevekk Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 har begynt på streetdance jeg kjempeartig Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Spillte Badminton i ca 1 og et halvt år.Fikk en 2.plass i Kretsmesterskapet Og to 1.plasser. Ga meg etter dette grunnet at jeg ikke hadde noen å spille med. Tar jeg ikke helt feil så er jo Sandnes rett utenfor Stavanger, og de har en stor badmintonklubb. Jeg har spilt badminton i over 4 år... Masse 1. og 2. plasser fra kretsmesterskap, men det er ikke så mange bra klubber i kretsen da. Sist helg kom jeg og makkern min på 2. i double i en rankingturnering (der samles som regel alle de beste i Norge) i Sandefjord Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Taekwondo i mitt hjerte holdt på i 3,5 år kjører brett på vintern Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Før: Fotball og Skyting i 4år Nå: Styrketrening. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Onani ?? Ikke noe annet enn styrketrening, egentlig.. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Taekwondo i mitt hjerte holdt på i 3,5 år Kult! hvilken klubb?? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Nå har jeg begynt på karate, så da blir det: Svømming Karate Spenst (treningsstudio) Banke broren min... Travelt har man det Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 banking av småsøsken må være den mest utbredte formen for sport/idrett i hele verden :!: Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 banking av småsøsken må være den mest utbredte formen for sport/idrett i hele verden :!: Driver med landeveissykling Sitter og venter på min nye sykkel til 30k Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 tennis, boksing og vektløfting.. Hobbybasis da.. nekt å ha struktur Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Turn 4 life Eller hvertfall til jeg ikke klarer å gå rundt i salto eller araber lengere... Endret 16. februar 2005 av stian123 Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Går ikke på noe akkuarat nå. Men om sommeren hender det at jeg spiller en del fotball, og sykler veldig mye. Har lyst å sykle Bergen - Oslo i sommer og håper selfølgelig på å klare dette. Ellers spiller jeg ganske mye golf, og har planer om ta kort til sommeren også. Ellers blir det en del ekstremsport som Hardware.no lesing. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Aktivt:SkihoppingFritid: (Sand)Volleyball Fotball Styrke (KUN i beina) Jogging/Sykling du sier skihopping? Hvordan er det egentlig å flyge gjerne 50 - 100 meter på ski? Og sitte i på toppen og tenke at snart er jeg der nede? Hadde pisset på meg hvis det hadde vært meg Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Drevet med dette i 10 år nå snart. + kung fu + jiu jutsu + MMA/FMA + WTF Taekwon-do Morro lell. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 *snip* Morro lell. Tøffe tak! Håper du avstår fra alt av graderinger. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 *snip* Morro lell. Tøffe tak! Håper du avstår fra alt av graderinger. Litt vanskelig å unngå... Lenke til kommentar
m0r di Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Spiller fotball og trener på helsestudio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå