crapgame Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Fotball. hva annet Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Står på ski. Driver med lett karate, ikke noen spesiell "gren", men de jeg trene med holder på med shotokan. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 gå på skule... går sirka 20 min kvar skule dag.... e de en idrett Lenke til kommentar
Wallaboy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fotball selvfølgelig.... Har spesialisert meg innen kategorien tøffe taklinger Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fotball, jogging og fitness. Skal ha fjellklatring som valfag til neste år på vidaregåande. Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) Friluftsliv, men ikke en sport eller idrett da. Dere kan se hva som stod før nedenfor ja. Endret 9. mars 2007 av robB Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Driver faktisk med ingen idrett Noen forslag? Friidrett Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Svømming! Også treningsstudio (Spenst-Vestkanten) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Fotball og Friidrett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 INGEN VERDENS TING! (og magen bare vokser og vokser ) Jeg spiller litt fotball med venner og står på snowboard om vinteren Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Okey, here it goes: -Har spilt fotball så lenge jeg kan huske, og vil vel fortsette med dette vertfall et år til, skal på norwaycup neste sesong -Det har blitt mye sykling denne sesongen, og det blir vel ikke mindre kommende. Sykler for tvk (se min "hjemmeside" ). Skal sykle Birken så det blir nok mye trening og lite tid ved PC'n neste sommer . -Ellers er det langrennsski som gjelder om vinteren + sykkel på ruller -Har også kjørt litt snowboard, men det har blitt prioritert bort mer og mer etter som jeg har satset mer og mer på kondisjonsidretter. Jupp, det var vel det meste tror jeg Edit: Kan nevne at jeg har løpt St.Olavsloppet blir vel fast deltager der hvis det passer med tiden. Endret 28. desember 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
wingover Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Paragliding, selv om det bare er en hobby for meg. Skremmende avhengighetsskapende. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 fotball og volleyball Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Fikk da vite av treneren min at jeg og kompisen min er meldt paa til FinnFight i Finland til hosten. Ma nok legge seg i hardtrening da, kommer til A bli hardt, brutalt hardt! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Fotball Edit: Glemte svømming.. Endret 1. januar 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
wilai Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Fotball Sjonglering Håndball skal begynne på innebandy Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Skal ha fjellklatring som valfag til neste år på vidaregåande. That makes two of us. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 FOTBALL Driver litt med boksing og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå