vanilla ice Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Trener fingrene på tastaturet Nejda. Spillte squash en stund, men har nå slutta. Har blitt litt lat for å si det slik, men spiller av og til fotball/volley med venner + 2 timer gym i uka da Endret 24. september 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Snowboard, fotball og Motocross Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Er alt for lat til å gjøre noe som helst. Spilte fotball tidligere da Jeg og. Kjører snowboard da, men det blir begrensninger om sommeren... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg driver med aktiv gaming. Men også alpint. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Driver med PC spilling. Kan bridge være med i OL kan vel CS, rtcw og quake være det og. Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Sjakk er også en ol "gren" så hvorfor ikke. Jeg spiller forøvrig håndball, Runar Il Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Fotball, og vi eier alle ok, kanskje ikke alle men en del lag. Vant med første laget og kom på andre plass med andre laget i sesongen som sluttet nettopp Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Fotball og Snowboard... Ellers trener jeg bare frivillig f.eks jogging Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) jeg driver med fotball snowboard og cs pluss at jeg trener litt styrke en gang i blant... ting jeg har drevet med før er: pistol skyting, capoeira, tennis og baby turn Endret 27. oktober 2004 av ZiroN Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvorfor kan ikke folk skjønne at selv om sjakk er en OL-gren er det ikke en idrett. CS/dataspilling er ikke idrett. Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Snowboard og pistolskytting. Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Driver med sykling på landevei . Skal bli den nye Arvesen Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Fotball. Spiller på Bønes idrettlag nå. Spilte på fyllingen fra jeg var 7 til jeg var 13. Tok en 2 års pause og begynte igjen når jeg var 15, da på bønes. Lettere å komme seg til treningene. Spiller fortsatt på Bønes. Ingen idrett er gøyere enn fotball (syns jeg, vil ikke begynne en hel diskusjon, min mening, ingen kan forandre den) Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Veldig mye fotball på fritida, men ikke aktivt. Slalåm aktivt veldig gøy Tennis aktivt veldig gøy Golf ikke aktivt, men gøy Langrenn ikke aktivt, men gøy Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) For tiden driver jeg kun med simpel jogging fast i uka samt armbøyninger, sittups osv her hjemme etterpå. Sykler og til skolen hver dag, samt gym da. Jo, og snowboard om vinteren, samt langrenn. Endret 11. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Trent taekwondo i 8 år, la opp det for 1 år siden, Trener på sats, snart 1 og et halvt år. Og trener FreeFighting 3 ganger i uka! Kan anbefale det , sykt bra trening Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Fotball, spilt det siden jeg var 6 år. Spiller nå på Sprint/Jeløy Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Fotball (på fritiden) Styrketrening (egentrening) Svømming (egentrening) Telemark-ski (begynte vinteren 2004) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er det bare meg eller er jeg den eneste her som spiller Amerikansk Fotball ? Verdens desidert kjekkeste sport aa spille! Am forball sesongen er nettopp over, saa naa spiller jeg basketball 5 dager i uken (2 timers trening hvaer dag). Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 aerobic step(skal snart ta over treningene som instruktær selv*nervøs*) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå