White Fox Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Driver aktivt med fotball og snowboard.. I tillegg blir det litt langrenn, tennis, løping og styrketrening+++ Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) Telemark-kjøring + litt hopping Edit: i løssnø seff Endret 11. september 2004 av E.M. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Snowboard. Har spillt mye Tennis i sommer. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 For øyeblikket er det kun judo, 3 ganger i uken. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Om Sommeren spiller jeg en del Fotball, spiller også ganske mye Golf! Jeg Sykler ganske mye også! Om vinteren Står jeg ganske mye på Snowboard! Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) Jeg trener sovehjertet.. Og tastatur fingrene.. Holder det? Nei, fra spøk til alvor. Jeg trener litt sykkling, jogging og så går jeg litt på rollerblades sånn høst/vår .. Ellers om sommeren så går det i wakeboard, og litt kiteboarding.. Forresten så spiller jeg litt fotball på bingen sommerstd med venner.. Fotball er konge! Bare synd jeg egentlig ikke kan drive med idrett lenger pga dårlig rygg. Vinterstid blir det en del timer på snowboardet og litt kite innover viddene.. Og kanskje en aller så liten tur på bortover ski.. Endret 15. september 2004 av nikk0 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Har spilt fotball et par år nå. Ellers trener jeg styrke og bortennis hver dag Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 (endret) Jo, fant ut att jeg holde på med enda en sport.. Muse Scrolling. Dette trener "lange fingeren" veldig godt.. EDIT: Så må man ikke glemme den daglige "restart-knapp-trykkingen". Endret 18. september 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 løfter vekter og kjører litt snowboard om vinteren... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) EDIT: Så må man ikke glemme den daglige "restart-knapp-trykkingen". *start -> kjør -> cmd -> systeminfo -> copy* Virketid for datamaskinen: 6 dager, 1 timer, 1 minutter, 50 sekunder Daglige restart knapp? Restart kanpp finnes ikke her eigang.. Useless. Få deg en stabil maskin, så slipper du det.. Endret 20. september 2004 av nikk0 Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Volleyball, Fotball, innebandy, kendo og sykling Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 står på som torpedo rundt omkring..noen ser på det som et yrke, mens jeg ser på det som en sport, siden man må være så fysisk aktiv... Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Driver med: Styrketrening Løping Motocross Snowboard Lenke til kommentar
emoWEB Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Fotball er tingen om sommeren.. - Snowboard om vintern! Lenke til kommentar
callisto Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 -snowboard om vintern, skateboard om sommern -fotball -klatring Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 holder meg som regel på trenings-senteret... men på vinteren er det langrenn Lenke til kommentar
synsing Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Løping, sykling og skyting. Løper for det meste på vinteren, fordi sykling og løping egentlig ikke er noen god kombinasjon. Blir for det meste intervaller, uansett om det er snakk om sykling eller løping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå