Speik Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Snowboarding om vinteren. Ellers jogging og styrketrening. Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Ikke mange ishockey spillere her nei.. Hockey er feteste sporten Tror Sports Illu. kåret den til den 2. mest krevende sporten i verden .. for dere som lurer var boksing nr 1. Spiller i Vålerenga på g15 laget. Driver ganske seriøst, selvom det bare er egentrening nå på sommeren. Hadde 11 treningsøkter på en uke på det meste i vinter Gleder meg som en unge til Eliteleiren på Hamar. Det blir konge Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Thaiboksing, løping (mest for å supplere thaien), noe styrketrening og langrenn på vinteren. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 lang distanse løping/jogging er vell dt eg driver mest med. ellers driver eg med gitar, om eg får lov til å kalle det ein sport. blir litt sliten i fingrene etter mykje baregrep Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Opgjennom livet har jeg drevet med mye, som friidrett, kombinert og fotball.. De senere årene har dette tatt av og nå holder jeg kun på med Dirt/Trial bike.. (noe jeg har gjort i mange mange år..) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Langrenn, skal begynne med landeveissykling Lenke til kommentar
Major Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 jeg driver aktiv med orienterig Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Driver kun med Fotball " aktivt " . Ellers så jogger jeg, står på twintip om vinteren & sykler landeveg. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Langrenn om vinterer(når det er snø) og Landeveissykling nå! Lenke til kommentar
fth Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Klatring! Både utendørs og innendørs Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Speler innebandy, og ikkje noko anna. Kjøpte meg faktisk ny kølle igår (på fredag): Exel Edge Cute Pink. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Snowboard, Snowskate, Skateboard, fotball, basket, biljard og alt annet som er gøy:) Jeg driver ikke organisert med lag men med kamerater, det er morsomst ! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Snowskate? Snøbrettet uten bindinger men med grip? Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei! Nesten riktig! Størrelsen på en snowskate er litt større enn en vanlig skateboardplate. Det er gummigrip og glassfiber/plast under! Det er sykt fett og man kan raile/cruise og flippe. Kan vel si det er en blanding av skateboard og snowboard. Jeg digger det veldig og kjører masse! Har laget noen minutters snowskatefilmer, fjorårets kan ses Ellers så er det en stor tråd på forumet om snowskate HER ! Står mye om snowskate der! Sleng dere gjerne på den tråden eller spør meg om dere lurer på noe om snowskate:) Vegard Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei! Nesten riktig! Størrelsen på en snowskate er litt større enn en vanlig skateboardplate. Det er gummigrip og glassfiber/plast under! Det er sykt fett og man kan raile/cruise og flippe. Kan vel si det er en blanding av skateboard og snowboard. Jeg digger det veldig og kjører masse! Har laget noen minutters snowskatefilmer, fjorårets kan ses Ellers så er det en stor tråd på forumet om snowskate HER ! Står mye om snowskate der! Sleng dere gjerne på den tråden eller spør meg om dere lurer på noe om snowskate:) Vegard 9426318[/snapback] Først og fremst må jeg gi utrykk for att jeg syntes denne filmen var kjempe , alldrig brukt så mange smilyer i en post før Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tusen takk Morro å høre! Har film fra sesongen før det igjenn og om du vil se, ! Ble du interresert i å prøve snowskate eller? Om du skater kan de i alle fall anbefales. Er ikke så mange som kjører snowskate (i norge iaf), men de fleste som først prøver deg synes det er topp! Kamerater (både skater og ikke skaters) har kjøpt seg brett selv etter å ha testet og de synes det er gøy Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 De filmen fikk meg virkelig til å glede meg til vinteren Bra video Lenke til kommentar
Gloob90 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) jeg svømmer... 6986073[/snapback] Jeg svømmer i KSA. Hvilken klubb er du i ? Spesial svømmeart? Jeg har 7-8 svømmetreninger i uka + 2 styrketreninger. 7069276[/snapback] Jeg holder også på med svømming. Svømmer for Elverum Svømming. Hva er favorittøvelsen din da? On: Jeg holder kun på med svømming. Trener ca 5-6 ganger i uka + 2 styrkeøkter 7606369[/snapback] Jeg og!:-D Er ryggsvømmer! Fra Ås IL;-D Svømmer 6 ganger i uka + 1 styrkeøkt:-) Endret 12. september 2007 av Gloob90 Lenke til kommentar
fompa Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 hmm... Longboard Dykking (har PADI open water, men har snart advanced, så da kan jeg dykke til 30m. skal å ta resque kurs. hvis jeg finner det for godt blir jeg divemaster etterhvert, så instruktør ) litt skateboard litt rulleskøyter noe landeveisykling litt styrke blir vel en del langrenn til vinteren... (så er jeg aktiv musikklytter) Har drive med: - Paintball - veldig aktivt... Litt Basket Sinnsykt lite fotball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå