Zethyr Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Ble friskmeldt fra kyssesyken i Februar, og av en eller annen merkelig grunn har jeg bare ikke orket å trene.' 8132484[/snapback] Tretthetssyndrom, tipper jeg. Vanlig med slikt etter kyssesyken. Regner med du sover forholdsvis mye (eller er veldig trøtt) ? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 njaa, det var verst i midtfasen av sykdommen. Da sovnet jeg overalt. Rett etter jeg ble friskmeldt følte jeg meg i kjempeform, og var veldig villig til å begynne å trene igjen. Jeg jogget også veldig mye i denne perioden, uansett hvor jeg skulle. Men så to uker etterpå forsvant alt dette, og jeg har rett og slett ikke fått det tilbake. Sikkert helt feil tråd å poste det problemet, men men. Lenke til kommentar
mrtn xDD Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Snowboard og ishockey om vinteren i tillegg til turn hele året Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kjører gokart. Er vel det eneste jeg driver med aktivt. Spiller litt fotball og basketball for fun. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Spiller innebandy på Fjell-Kameraterne i Bergen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Drev aktivt med fotball helt til i fjor.. Ellers er jeg glad i sendeplate, og div konkurranser du kan gjøre med det! Lenke til kommentar
Namek Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Spiller fotball, men ser ut som om det ikke er noe lag til sommeren:( Har spilt håndball i noen år, men har slutta. Har tatt opp snowboard denne vinteren.. Stått et par ganger og tryna en del mer ganger.. Lenke til kommentar
Hawkeye1990 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Sykling, både terreng og landevei. Samt fjelltelemark. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Langrenn, slalom, løping, sykling, styrketrening, kampsport, masse diverse(10t skolegym), Rulleskøyter (ramp & street). Aktivt med alle tingene, utenom langrenn og slalom nå pga merkelig vær. Skal begynne med padling/kano/roing. Noen som har noen gode tips om hvor man kan padle i Oslo hvis man ser bort fra Nøklevann? Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fikk nettopp ny Sykkel! Nå skal det sykkles nå som sola kommer frem. Lenke til kommentar
Monikaaa Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg spiller Håndball og er en ivrig danser i dansegruppa "Hip Hoppers". Ellers trener jeg styrke, jogger, kjører slalom når jeg har tid! Jeg har lyst til å begynne å bokse, men vi får se! Er ingen bokseklubber her på landet=/ Har dere noen gode treningstips til det? Å bokse hjemme liksom ?! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Spiller fotball for 11. året. 2.div. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Orientering! Hobbybasis er det ski, stort sett toppturer for tiden! Lenke til kommentar
froeya Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ishockey og ski. Og jeg gjør lengdehopp. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har nylig starta på basket.. Er blitt helt hekta, noen i opplandsområdet som spiller basket på lag?? Lenke til kommentar
caty16 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg kjører motocross og har hest på halvfor:) Jeg driver med sprangridning:) Har en KTM 2007 modell, 250ccm, sx-f 4 takter:) Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 jeg driver med motocross, enduro og supermotard, og innimellom når jeg slår meg helt løs så sykkler jeg også:O Lenke til kommentar
caty16 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har litt lyst til å prøve supermotard, det ser skikkelig kult ut Men det er ingen supermotardbaner i nærheten Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kampsport for det meste.. Judo Kick boxing Også vil jeg gjerne begynne på capoeira, men de har det ikke i kr.sand Lenke til kommentar
iloveitt Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 emhh.. Jeg går på Karate 3ganger i uka(blått belte, lilla etter påske). Også synger jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå