Forumforumforum Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Spiller i Herulf. Vil vell egentlig påstå vi satser ganske seriøst nå, men det er jo ikke eliteserie heller tross alt. Hvor spiller du? 7418276[/snapback] Spiller for Elverum. Ikke på Eliteserielaget, men på 2. laget.. Har møtt Herulf en del i rekruttsammenheng for 1 og 2 år siden tror jeg. Lenke til kommentar
andreier Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Spiller i Herulf. Vil vell egentlig påstå vi satser ganske seriøst nå, men det er jo ikke eliteserie heller tross alt. Hvor spiller du? 7418276[/snapback] Spiller for Elverum. Ikke på Eliteserielaget, men på 2. laget.. Har møtt Herulf en del i rekruttsammenheng for 1 og 2 år siden tror jeg. 7480685[/snapback] Vet rekruttlaget vårt møtte deres for 1 år siden hvertfall, sikkert for 2 år siden også. Så det var sikkert da ja. Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg driver med paintball som er en råtøff sport Driver også med Trial som er en sport for de med balanse og selvbeherskelse Begge sportene er anbefalt og prøves Trial: Ta kontakt med den nærmeste klubben for en prøvetur Paintball: Paintballhaller finnes mange steder. søk på gule sider for og finne en hall i nærheten av deg. de fleste baner har "Drop-in" eller "stikk-innom" opplegg :!: Edit: Jeg står også på twin-tips og bakken har åpna halvveis Venter fortsatt på at hele bakken skal åpna Endret 18. januar 2007 av joahas Lenke til kommentar
kimman Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Dere kan helt sikkert se hvilke sport jeg driver på med, men ellers så elsker jeg futsal.. Ellers svømmer jeg masse, og synes at sandvolley er digg.. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Driver med kickboxing, men er for gammel til å satse for fullt. Ved siden av kickboxing går det fotball(halvaktiv), innebandy(bare for moroskyld) og egentrening(jogging, sykling og styrketrening). Det som er kjipt nå om dagen, er at jeg har strukket et leddbånd i kneet og kan ikke trene noe annet enn sykling og styrketrening. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Driver med skyting, golf, squash og rc (radiostyrt). Vet ikke helt om radiostyrt kan betegnes som en sport da Lenke til kommentar
Ninja-Fisk Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Driver med Luft Pistol Skyting, hadde norgen rekorden i U12 når eg var 12 år og ligger på 1 plass i landet kvart år. ganske kjedeligt egentligt Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Driver med Luft Pistol Skyting, hadde norgen rekorden i U12 når eg var 12 år og ligger på 1 plass i landet kvart år. ganske kjedeligt egentligt 7565866[/snapback] Er det kjedelig med pistol skyting? Jeg synes vertfall det er ganske morsomt å skyte med gevær.. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Driver med skyting, golf, squash og rc (radiostyrt). Vet ikke helt om radiostyrt kan betegnes som en sport da 7565838[/snapback] Uten tvil en sport ------- Jeg driver med sykling, aktivt men ikke i klubb, twintips og slalåm, så jogger jeg litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Eneste jeg driver med er Snowboard og chilling. Fikk truger til jul, så nå skal jeg bestige fjell nesten ingen har kjørt på, også kjøre i den deilige løssnøen Blir så deilig Lenke til kommentar
Hmmmmm Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Driver med det jeg har ksyt til jeg Som får det meste er Twin-Tip *Anbefales* Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Spiller fotball(siden 1.klasse) og står på twintipz på vinteren. Og jeg jogger med min far når begge har tid. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 jeg svømmer... 6986073[/snapback] Jeg svømmer i KSA. Hvilken klubb er du i ? Spesial svømmeart? Jeg har 7-8 svømmetreninger i uka + 2 styrketreninger. 7069276[/snapback] Jeg holder også på med svømming. Svømmer for Elverum Svømming. Hva er favorittøvelsen din da? On: Jeg holder kun på med svømming. Trener ca 5-6 ganger i uka + 2 styrkeøkter Lenke til kommentar
xist Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Fotball og Badminton all the way! Lenke til kommentar
simlim Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Driver med: fotball, golf, løping også tar jeg sit-ups i sofaen Skal begynne med: håndball , snowboard og kanskje twin-tip Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 kjører snowboard på fritiden og spiller basket. Har dog ikke spilt på mange uker nå på grunn av en skade i ankelen. På det værste var det et problem å gå Men jeg er bra nå og har planer om å møte opp på første trening etter ferien... Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 :!: Jeg holder på med bandy, 2 lag. så jeg har 5 treninger i uka pluss kamper og cuper :!: ellers er det fotball og twintip! noen andre som spiller bandy? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg satser på golf Vanskelig å spille mye om vinteren ( dumme land ), men om sommeren spiller jeg omtrent hver dag! Ble spurt om å være med på Lag-NM for klubben min, Gjøvik og Toten Golfklubb, men da hadde jeg andre ferieplaner. Håper jeg får flere muligheter til å være med! Spiller i B-touren, for de som skjønner hva det vil si. Lenke til kommentar
lazt Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Spiller fotball Ja, så elllers er jeg medlem i Skoger Golfklubb der jeg spiller en del golf med venner (ikke noe særlig seriøst) Endret 1. januar 2007 av loozet Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg driver med styrke trening Syns det er den beste måten og trene på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå