sluffy Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ny i dag denne kategorien eller? Jeg driver aktivt med turn og cheerleading Har holdt på med turn siden jeg var 10-12 eller noe sånnt, så det begynner å bli noen år. Er forresten troppsturn/-gymnastikk jeg holder på med, da trampett og tumbling, hvis noen lurte. cheerleading begynnte jeg med rett før påske eller noe sånnt. Begynte som et veddemål, men jeg fant fort ut at det var gøy, og derfor fortsatte jeg. Cheerleading er ikke så helt ulikt turn på mange områder, men det er mye mer fysisk krevende når man begynner å løfte osv. Ellers står jeg på snøbrett (selv om jeg nesten ikke har giddet de 3 siste årene ) og diverse annet jeg finner på. Lenke til kommentar
skilli Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) wow ny kategori driver med fotball,ski, friidrett og litt snowboard Endret 19. august 2004 av skilli Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (...) For å nevne noen få. Jaha. Og resten av idrettene du driver med er? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ikke noe organisert, men hender jeg sparker litt ball, står på snøfjøl og bader. Vurderer å begynne å kaste plate også. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 -Svømming ...ellers er det en del: -Vannski -Telemark -Langrenn (mest toppturer med telemarkski) -Fotball (ikke veldig ofte) -Sykling -Klatring (er blitt veldig lite av i det siste) -Dykking (fridykking ned til 5-8m, og mye snorkling) -Jogging (innimellom) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er ikke jogging en aktivitet da. Idrett? Neppe. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 eg driver for det meste med golf om sommeren og snowboard og bowling om vinteren, kansje litt bowling om sommeren og Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Vinter: - klatring (stund siden da men) - snøfjøl - litt cs (mener absolutt det er en sport) Sommer: - klatring - sykler en del, men ikke som en idrett. bare normal aktivitet - litt cs Begge: pc, eller cs da for å ta med en idrett. EDIT: bra med denne nye kategorien. Hadde tenkt å foreslå det, men det trengtes visst ikke Endret 20. august 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 - sykler en del, men det kalles vel kanskje ikke sport når det verken er for å delta i konkurranser eller med racersykkel ? Så terrengsykling, banesykling osv. er ikke sporter? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 - sykler en del, men det kalles vel kanskje ikke sport når det verken er for å delta i konkurranser eller med racersykkel ? Så terrengsykling, banesykling osv. er ikke sporter? Jo selvfølgelig er det det. Du missforstod meg åpenbart, skal rette på det jeg skrev, var ikke slik jeg mente det. ( jeg sykler i den forstand at jeg sykler til skolen, sykler til byen, og mange anledninger, der mange andre f.eks enten tar bussen eller kjører moped. Liker å sykle ) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Spiller fotball en gang i uken Trener styrke 3-4 ganger i uken med løping til oppvarming trener ingenting aktivt.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Vinter fører til at det blir kaldere, i tilegg til dårligere tereng. Noe Schitt-Sherlock Muhahaha Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Og jeg kommer selvfølgelig ikke utenom den... .....store.... DONALD-LESINGA!! Jeg har vert aktiv donald-leser siden 1994, men pga. kjedsomhet måtte jeg legge bladet på hylla i 2003...HEHE Ellers utøver jeg ninjutsu/bujinkan dojo, og på friditda er det snow/skateboard, sykling... Ps. Airsoft høres/er jo kanske kult. Har spilt harball på en liten bane én gang... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Spiller aktivt håndball, noe som er dritkult (dere som tror det er pingle sport, se en herrelandskamp ) Ellers: Snowboard, basketball, sykling, fotball, volleyball en gang i blant og mye mer Edit: btw: Kult med nytt emne Endret 20. august 2004 av Icluz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Spiller aktivt håndball, noe som er dritkult (dere som tror det er pingle sport, se en herrelandskamp ) Det er ikke en pinglesport. Volleyball derimot... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hehe... kanskje, men som sagt, veldig sjelden. Syntes det kan være litt kult av og til, men en sport jeg aldri kan tenke meg å begynne med fast... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hmm, jeg har vel drevet med håndball, fotball og bowling Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Vel...sport og sport. Driver og skyter litt på blink som sagt. Ikke noe seriøst men kunne tenke begynne med det seriøst kanskje. Dre med vanlig skyting (salong rifle caliber 22) før i ungdoms skolen. Eller så driver eg med sportfiske. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Vektløfting på Flex Gym Pistolskyting i Trondheim pistol klubb ppl-a Fly sertifikat på Værnes Flyklubb Pc bygger Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Begynner på capoeira på onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå