Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 jeg svømmer... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Går for det meste i skating om sommeren. Snowskate om vinteren. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Går for det meste i skating om sommeren. Snowskate om vinteren. 6991299[/snapback] Oi Snowskate ! Hvilket brett bruker du a? Kjører du mye eller? Digger snowskate maks Driver med skating, snowskate og snowboard! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg driver på med ski Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Sommer: Skateboard, løping, litt styrke. Vinter: Snowboard, ski, litt styrke. Litt turn en gang i blandt også Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) jeg svømmer... 6986073[/snapback] Jeg svømmer i KSA. Hvilken klubb er du i ? Spesial svømmeart? Jeg har 7-8 svømmetreninger i uka + 2 styrketreninger. Endret 14. oktober 2006 av Cold Spot Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Sykler såklart, kun mosjonist foreløpig. Sper på løping og skigåing om vintern. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Shootfighting og Vektløfting. Endret 20. oktober 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 jeg spiller frisbee jeg. spiller frisbeegolf om sommern og ultimate om vintern. Ultimate er verdens tredje hardeste lagsport. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 jeg spiller frisbee jeg. spiller frisbeegolf om sommern og ultimate om vintern. Ultimate er verdens tredje hardeste lagsport. 7159965[/snapback] Nå ble jeg nysjerrig, hva ligger over på lista og hva legges i begrepet hardeste lagsport? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nå ble jeg nysjerrig, hva ligger over på lista og hva legges i begrepet hardeste lagsport? 7182996[/snapback] Det lurer egentlig jeg også på, men jeg regner med at rugby, amerikansk fotball osv er med. Har selv sett den lista, så det er sant. Det var riktignok i 1996, kåret av Sport Illustrated. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nå ble jeg nysjerrig, hva ligger over på lista og hva legges i begrepet hardeste lagsport? 7182996[/snapback] Det lurer egentlig jeg også på, men jeg regner med at rugby, amerikansk fotball osv er med. Har selv sett den lista, så det er sant. Det var riktignok i 1996, kåret av Sport Illustrated. 7184732[/snapback] Ok, blir litt klokere, men skulle gjerne hatt en komplett liste og en liste over kriterier ved kåringen. Er nysjerrig på å se hvilken plass roing ligger på hvis det er tatt med i kåringen. Kan selv skrive under på at det er en hard lagsport Lenke til kommentar
zling Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Til daglig så trener jeg mest vekter Andre indretter jeg har holdt på med eller holder på med er: Boksing, sluttet etter 1 år Fotball, orket ikke stresse. Så blir det mest kameratfotball Bedriftfotball, den farligste og mest morsomme sporten jeg har vært borti. ALT ER LOV!! Håndball, 1 trening så la jeg opp Vintersporter, snowboard, slalom, langrenn Vannsporter, wakeboard, vannski. Ring/tube, der føreren av båten prøver å få meg drept.. Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nå ble jeg nysjerrig, hva ligger over på lista og hva legges i begrepet hardeste lagsport? 7182996[/snapback] jeg leste det på frisbee.no under grener "ultimate" og om sporten der sto det at den var den tredje hardeste lagsporten i verden i 96 kåret av Sport Illustrated. vet ikke no om hvilken sport som står øverst eller nederst. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nå ble jeg nysjerrig, hva ligger over på lista og hva legges i begrepet hardeste lagsport? 7182996[/snapback] jeg leste det på frisbee.no under grener "ultimate" og om sporten der sto det at den var den tredje hardeste lagsporten i verden i 96 kåret av Sport Illustrated. vet ikke no om hvilken sport som står øverst eller nederst. 7203139[/snapback] Ok skal prøve å google litt selv Lenke til kommentar
zling Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nå ble jeg nysjerrig, hva ligger over på lista og hva legges i begrepet hardeste lagsport? 7182996[/snapback] jeg leste det på frisbee.no under grener "ultimate" og om sporten der sto det at den var den tredje hardeste lagsporten i verden i 96 kåret av Sport Illustrated. vet ikke no om hvilken sport som står øverst eller nederst. 7203139[/snapback] Må være bedriftfotballen i Moss!! he he.. Lenke til kommentar
Azubi Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Går vel for det meste i: Turn, cheerleading, karate og svømming Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 BORDTENNIS , skateboard , snowskate (snart da ) , insane keaboard smashing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå