Gå til innhold

iPoden min har låst seg!

Anbefalte innlegg

Holdt på å prøvde ut teksfiler og kontakter på iPoden min. Dette funket fint helt til jeg bestemte meg for å slette dem igjen. Jeg slettet da alle former for tekstfiler og kontakter , inkl. de som var der før som eksempler, og koblet spilleren fra maskinen min. Spilleren funket i et minutt før den låste seg helt.

Ser akkurat ut som den bruker, bare d at jeg ikke kan koble den opp mot datan lengre, dvs. datamaskinen får kontakt men kan ikke foreta seg noe. Eller er den låst fast med lys på og i The Corrs- sangmappen. Men jeg kan verken slå den av eller gjenopprette den.

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du provd aa holde "menu og play" knappene inne i noen sekunder? da restarter Ipoden seg

Hallo igjen!

Det funket med å trykke de to knappene inne samtidig! Ringte Apple om saken og han sa at jeg skulle gjøre d samme. Jeg hadde misfortsått hele opplegget med hold-knappen. Jeg trodde den skulle brukes sammen med de to andre knappene for å få restette iPoden. Litt dårlig brukerveiledning med andre ord!

Men, men, den funker nå iallefall.

Takk for all hjelp!

Mvh Øystein

PS: Er det normalt at den klikker en sjelden gang? Hvordan fungerer oppdaateringen av firmware egentlig?

Lenke til kommentar
Nå har min 4.generasjons ipod låst seg ved "vent med å koble fra" bildet... Hva skal jeg gjøre? Funker ikke med menu og play! Hjelp! Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Hmm, menu og play?

Bare ta ut ledningen og sett den med firewire i støpselet. Så holder du inne den hvite midtknappen og Menu samtidig i min. seks sekunder.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

10000000 takk ipoden min klikka nu for 1 time siden så googla jeg bare så kom denne siden opp og hjalp meg med en gang og takk for alle tipsenen her

for har ikke overlevd viss jeg måtte fere på ferie uten ipoden:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå har min  4.generasjons ipod låst seg ved "vent med å koble fra" bildet... Hva skal jeg gjøre? Funker ikke med menu og play! Hjelp! Noen som vet hva jeg skal gjøre?

Hmm, menu og play?

Bare ta ut ledningen og sett den med firewire i støpselet. Så holder du inne den hvite midtknappen og Menu samtidig i min. seks sekunder.

2659241[/snapback]

Tusen tusen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...