Mobilfrik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kommer denne tlf på markedet eller ikke??? Jeg har bestilt 2 stk. av denne, og helt frem til i går veld så har det stått ubekreftet dato 19/8. Nå har jeg akkurat vært inne å sjekket datoen, og nå står det ubekreftet 30/8 Jeg synes det er utrolig dårlig å reklamere for en tlf som ennå ikke er klar. Ref. store reklame boards som er hengt opp div. steder i Oslo, og de har hengt der en stund allerede!! Må si Siemens har en tendens til å være fryktelig trege når det gjelder produktlanseringer, samme skjedde når de lanserte SX-1 Jeg har forøvrig bestilt tlf. fra en distributør, så jeg vet ikke hvilke datoer de forskjellig nettbutikkene osv. har satt som leveringsdato. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Var inne hos Telehuset og de visste ikke, har hørt at den kommer i september uten at det er sikkert Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Må si Siemens har en tendens til å være fryktelig trege når det gjelder produktlanseringer Åh? S65 ble da lansert som planlagt den og ble tilgjengelig denne uken. At Norge henger litt etter er da bare normalt. F.eks har M65 enda ikke blitt lansert her i england... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det er vel bare Siemens SX1 som i den siste tiden har blitt "skikkelig" forsinket. Lenke til kommentar
e-foo Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ja, skal tro s65 kommer i butikken om et par dager nå.. bekreftet dato på elkjøp var 22-23. gleder meg Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ja, skal tro s65 kommer i butikken om et par dager nå.. bekreftet dato på elkjøp var 22-23. gleder meg Har du link? Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 At det er stor etterspørsel for en telefon, og at butikkene derfor ikke har den inne er nok ikke Siemens sin skyld. Siemens sa mobilen skulle komme i kvartal 3, og det gjorde den. Siemens har vel vært presise med nesten alle telefonene deres i det siste. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 han på elkjøp sa den skulle komme inn den 25 denne måneden. men han tvilte sterkt selv. Lenke til kommentar
e-foo Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ja, skal tro s65 kommer i butikken om et par dager nå.. bekreftet dato på elkjøp var 22-23. gleder meg Har du link? nei, spurte på butikken.. han sa det var bekreftet, men som Ø.B. sier.. jeg stoler ikke heelt på det. Lenke til kommentar
-imen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det er en grunn til at det står UBEKREFTET dato, da kan du ikke stole på den datoen som står der vettu. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg synes det er utrolig dårlig å reklamere for en tlf som ennå ikke er klar.Ref. store reklame boards som er hengt opp div. steder i Oslo, og de har hengt der en stund allerede!! Det er vel for å få folk interresert før de slipper den... Bla. i en eller annen skoledagbok vi fikk på skolen var det to reklamer for S700, en fra SonyEricsson og en hvor det var noe Mr.Lee konkurranse, og du kunne sende inn mld å få bilde (og S700 var avbildet med bilde av MR.Lee på da) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 www.club-siemens.net har fått den på lager så da er vel ikke langt unna lansering her også tenker jeg Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Har sett den i flere butikker, jeg.. Lenke til kommentar
e-foo Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det er en grunn til at det står UBEKREFTET dato, da kan du ikke stole på den datoen som står der vettu. han sa datoen var bekreftet...... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Har sett den i flere butikker, jeg.. Norske butikker? Da står det nok at de ikke har den enda... Lenke til kommentar
Paranoia Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hei.. lurer litt på å kjøpe meg s65.. men jeg bare lurte på en ting.. er det noen som vet hva prisen på den vil være med vanlig Djuice abonnement?.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Da har mShop den inne (3371 kroner tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå