TurboCg Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Når jeg skal installere ting, og kommer til der jeg kan skrive inn install-path, skjer det rare greier. år jeg trykker med musa for å skrive egen path, tar det rundt ett sekund, så bytter programmert slik at skrivelinja ikke er aktiv.. Har skjedd med mange forskjellige programmer akkurat det her.. Er egentlig ikke noe stress, må bare trykke musa, skrive bokstav, trykke musa, skrive bokstav, trykke musa, skrive bokstav osv, men er litt merkelig at det skjer da? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Veldig kjent og irriterende problem Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Når slikt skjer er det fordi et annet program er aktivt, og det skriver til et vindu slik at fokus flyttes vekk fra vinduet du skal skrive til. Men har aldri opplevd akkurat det du beskriver. Mulig du kan vente litt, slik at det andre programmet gjør seg ferdig? Lenke til kommentar
TurboCg Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Har skjedd i flere uker akkurat det her... Får kanskje prøve å stenge en haug med programmer og se om det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå