Kråkøy Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Trenger hjelp til å sette sammen en pc til 8000 kr uten tilleggs utstyr som skjerm osv.. Pcen skal brukes til musikk avspilling og vanlige bruk.. Men vil gjerne ha en bra harddisk og en rask pc.. takk på forhånd Kråkøy:) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 heh...ta deg en tur i en coop butikk du så finner du det du leiter etter! Lenke til kommentar
Vims Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 heh...ta deg en tur i en coop butikk du så finner du det du leiter etter! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 så er det da lov til å linke http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9323 sjekk forumpostene til artikkelen, her er link til test av skjermkort og mer info hos dinside. En knall pc med tastatur mus og uten skjerm Lenke til kommentar
Lyder85 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Dell 8400: Intel® 925X Express brikkesett med ICH6-R Inneholder Microsoft® Windows® XP Operativsystem Intel® Pentium® prosessorer med HyperThreading teknologi Dual channel DDR2 (400Mhz eller 533MHz) Integrert RAID controller med Intel® Matrix Storage teknologi Midnight Grey Mini-tower med 8x USB 2.0, 3x PCI, 1x PCIe x1, og 1x PCIe X16 PCI Express x16 grafikkort Dell Media Experience 2.1 Integrert Dell Gigabit Ethernet 10/100/1000 nettverkskort Intel® Pentium® 4 Prosessor 530 med HT teknologi (3.0GHz, 800MHz FSB, 1MB cache 1024MB Dual Channel DDR2 400MHz 80GB Harddisk SATA (7200RPM) m. 8MB DataBurst 128MB PCI Express™ x16 ATI Radeon™ X300 SE med DVI/VGA - TV-out via S-video port og dual monitor support 48x/32x/48x CD-RW Integrert lydkort Dell QuietKey tastatur, standard PS/2 Dell PS/2 mus med scroll wheel 3.5" 1.44MB Diskettstasjon 1 års henteservice Microsoft® Windows® XP Home Totalt inkl mva/Frakt = 8 144 Har samme maskinen, og er svært fornøyd. Rask,God lyd,Svært stillegående,bra design/kabinett http://www1.euro.dell.com/content/products...imen&l=no&s=dhs http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...=nodhsdimen&v=d Endret 19. august 2004 av Lyder85 Lenke til kommentar
tøs Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Prix / coop pcen tror jeg holder en knapp på... Denv virker bra, og er i riktig prisklasse. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Gå til en coop butikk, der finner du det du leter etter. Bedre maskin får du ikke for åtte tusen. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Tror jeg aldri skulle komme til å si dette noen gang i mitt liv, men ja, kjøp datamaskinen din på COOP Prix. Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 coop pcen har digge specs men et jalla kabinett Lenke til kommentar
Kråkøy Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 ok.. Derfor jeg hørte.. Hadde sett Coop pcen.. Men en annen ting.. Jeg kjenner som jobber med data, er det bedre å la han bygge en pc til 8000 kr eller kjøpe f. eks den fra Coop?? Og er det forskjell på kvaliteten på varene som selges?? Hvor de kommer fra?? Er ikke vant til å handle på Coop liksom.. hehe... Mvh Fredrik K Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 les denne tråden! Der står det om coop prix pc-en! Til den prisen finner du tvilsomt noe tilsvarende bra...go for it! Lenke til kommentar
Kråkøy Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Er det ett fett hva slags tower man kjøpe til en pc??? eller må dem passe til den spesielle pcen?? MVH Fredrik Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 coop sin pc er mye for 8000 kr Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hei! jeg må si jeg også ble interessert i detta tilbudet men det er en ting jeg stusser litt ved. hva skal jeg gjøre hvis det skjer noe galt med pcen !?! forsikring er det jo ikke på den!! Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 de har en avtale med noe support selskap på pcen.. husker ikke hva det heter men det stod en lapp om det på obsen her. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 du har jo garanti og reklamasjonserett Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kråkøy, Å bygge selv er det jeg synes generelt er det beste og som er mest lærerikt. Ønsker du å bygge, foreslår jeg derfor at du gjør det selv, men du gjør det med han kompisen din på jobb. Da et par kamerater av spurte om jeg kunne hjelpe de, var jeg behjelpelig med å finne deler og sa til de at jeg bygde ikke for de, men var mer enn gjerne med på selve bygginga. De bestilte delene og tok med seg alt til meg og jeg hjalp og forklarte de underveis. Jeg tror de fikk godt utbytte av det ettersom de bygger selv uten problemer nå. Ulempen ved å bygge selv er at det stiller større krav til deg om noe er galt med maskinen, særlig om du bestiller deler fra forskjellige butikker. Skulle du bestemme deg for å kjøpe ferdig-PC, er den COOP-PC'en fra Medion et godt valg. Du har ingen mindre rettigheter selv om aktører som Dell gjerne vil at du skal kjøpe "rettigheter" du allikevel har via loven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå