vegge Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hei, var nede på DigitalImpuls i Trondheim og kjøpte meg en CL56 samt en PC-sekk. Fikk beskjed om å legge skjermen nærmest ryggen når jeg har den med i sekken. Etter én dag på skolen oppdaget jeg et merke/stripe på skjermen. Fant ut at skjermen har kommet borti kanten som ligger like under tastaturet.. Da er spørsmålet; Er dette normalt? Finnes det noen lure triks for å forhindre dette? Burde jeg stikke ned til DigitalImpuls og si fra om saken..? Kjipt at en skjerm kan ødelegges så fort! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det er veldig vanlig at skjermen på bærbare kommer borti tastaturet eller flaten rundt når den er lukket igjen... å legge et a4-ark i mellom holder stort sett...om du er fin på det kan du finne en annen litt tykkere matte å legge i mellom... vh krister Lenke til kommentar
Walek Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Noen maskiner (bl.a. HP) leveres med filt som skal ligge mellom. Jeg mener uansett at tastaturet ikke skal berøre skjermen når maskinen er sammenslått. Har ikke noen problemer med dette på min IBM, eller på Toshiba-en som jeg hadde før. Er det merke allerede etter én dag, synes jeg du skal reklamere. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 Det viste seg heldigvis at merkene gikk vekk når vi "skrapte" litt med en negl. Jeg kommer uansett til å legge noe i mellom når jeg frakter PC-en i sekk heretter. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå