Ueland Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Etter ønsker har nå et sportsforum kommet på plass under Off Topic delen på forumet link: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=214 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jepp, kjempebra! men en moderator bør flytte alle sportstrådene fra annet og div. over dit Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Ser du noen vi har hoppet over så er det bare å rappoertere de og be om flytting Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Bra å få fjerna de trådene der fra ellers mye spennende Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Ser du noen vi har hoppet over så er det bare å rappoertere de og be om flytting Har gjort det med endel tråder ja.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 jammen på tide... godt tiltak hw Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Endelig et sports forum Det her ikke væer det noen andre steder jeg har sett på! Lenke til kommentar
Pc-Master Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 vil bare si til dere som er her !gamer_guru er a jævlig feig fitte det er litt dumt og si det her medn det er sant! blokker en person fra msn'en for at jeg sier neo styggt til en venn av han ! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 vil bare si til dere som er her !gamer_guru er a jævlig feig fitte det er litt dumt og si det her medn det er sant! blokker en person fra msn'en for at jeg sier neo styggt til en venn av han ! jo takk smarten..... :!: on topic: så bra dere har mekka en sport del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå