olegunnaro Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) JEg har lest en plass at det ikke er binding på k700, er det sant? hvis det er sant kan jeg da kjøpe denne og ta ut sim kortet og sette in mitt ring kontant kort?? Hva er passende pris på en t610 med 2 små bungler i bateri-dekselet?' Endret 19. august 2004 av O_G_O Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Som du ser så selges den med både Telenor og Netcom aboonnement...så den er nok ingen binding.... Kjøpte en mobil på Elkjøp for 2 år siden og den var ikke bindt til noe nett... Det går jo an å spørre betjeningen også.... Lenke til kommentar
Marihønå Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg kjøpte nettopp K700 uten operatør binding med tele2 abbonement. Tar det som en "nedbetaling" med 119 kr mnd. Tele2 tar ikke 200 kr i innmelding heller! Bruker fremdeles mitt gamle combitel abbonement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå