Iskald Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Leverte min e700 inn til reprasjon for 3. gang nå...denne gangen var den softwarefeil i tillegg til at fjæra i klaffen blir bare slappere og slappere!!! og jeg som trodde samsungtelefoner var gode kvalitetsmessig.... heldivis fikk jeg beskjed om at hvis det viste seg at telefonen ikke at ødelagt p.g.a ytre påvirkninger så skulle jeg få ny....men men....hopper liksom ikke i taket, VIL HA K700 Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 kjæresten min har aldri hatt noen problemer med sin E700.. kanskje du har uflaks, eller er litt hardhendt? Lenke til kommentar
jorg Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hva er vitsen med og poste slike "suttre" poster som denne? skjønner ikke helt meningen hva du oppnår med og grine som en annen liten drittunge. Stakkars lille degg har du ødelagt mobilen din? ja for da SUUUGER alle samsung telefoner altså!!!! herregud, det må bli stopp for slike søppelposter som dette. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Unnskyld (anti-e700 raseriutbrudd warning); men har egentlig lite til overs for e700; som virkelig er en dårlig telefon som på ingen måte overbeviser meg. Helt forferdelig telefon. Jeg har absolutt ingenting til overs for denne telefonen Ufattbart at så mange blir "lurt" av det ytre og ser seg blinde på resten. Synd egentlig; dette ødelegger mye for Samsung vil jeg våge å påstå. -- Puh.. Godt å få det ut... Endret 19. august 2004 av Remerser Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Slenger meg gjerne på jeg også, og sier at det meste fra samsung er får i ulveklær. Er du en _litt_ avansert bruker holder du deg borte fra Samsung. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Slenger meg gjerne på jeg også, og sier at det meste fra samsung er får i ulveklær. Er du en _litt_ avansert bruker holder du deg borte fra Samsung. Godt sagt.... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Slenger meg gjerne på jeg også, og sier at det meste fra samsung er får i ulveklær. Er du en _litt_ avansert bruker holder du deg borte fra Samsung. Godt sagt.... EDIT: Tror forresten at Dahle har E700, hehe... men han kjøpte den sikkert grunnet OLED skjermen.. Endret 19. august 2004 av schmelck Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Nå er jo Samsung for mennesker som kansje ikke bryr seg så mye om funksjoner men mer om utseende enn andre. Og motsatt av dette er bla. Siemens, som JEG mener spyr ut mobiler som er stygge som få! Kansje har de funksjoner, men hvis Samsung er en ulv i fåreklær, nei da er Siemens et får i ulveklær! Godt å få det også ut! Og til starter av posten: Du har nok væt uheldig å fått en ødelagt mobil, men tviler på at hele Samsungs lager er fulle av disse... Ingen jeg kjenner med E700 har noen gang hatt problemer med den... Lenke til kommentar
Metalann Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Eeeeeelske min E700!!!!!!! Inga prob me den!!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ingen jeg kjenner med E700 har noen gang hatt problemer med den... Jeg har ikke den samme erfaringen. E700 har hatt mere kvalitets problemer enn de andre Samsung klappene. De fleste av de jeg kjenner med e700 har hatt problem med åpningsmekanismen. Som slites altfor lett ut. Og alle; uansett alder er plaget av en haug med bugs og "feil" i softwaren. Det er derfor jeg aldri har og vil anbefale Samsung E700. Særlig ikke til den prisen. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 EDIT: Tror forresten at Dahle har E700, hehe... men han kjøpte den sikkert grunnet OLED skjermen.. BTW: Samsung E700 er en flott telefon vil jeg si, bare du er en jente. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Siden du snakker om Samsung og kvalitet benytter jeg anledningen til å fortelle om en erfaring jeg hadde med Samsung S100. Jeg og en kompis og broren hans synes det var litt varmt en sommerdag, og fant fram en liten gummibåt. Med den dro jeg og kompisen min litt ut ifra land, mens broren skulle svømme. Vi skulle stupe fra båten, og jeg tok alt ut av lommene på shortsen. Deriblandt også S100, som jeg egentlig burde levnet på land. Vel, det var vel ikke værre enn å kaste den dit? Jeg måtte kaste veldig hardt for å få den helt til land. Vi var nemlig ganske langt ifra land. Broren til kompisen min tok ikke imot akkurat, og telefonen landet direkte på en stor fjærstein. Etter å ha badet litt i det iskalde vannet svømte jeg til land, og satte batteriet inn i telefonen igjen. Telefonen lever den dag i dag, men antenna har i ettertid falt av. Uten at det har noe med denne episoden å gjøre. ---- Åpningsmekanismen til T100 slites ut med årene. Min 1,5 år gamle S100 har åpningsmekanisme som er like god som ny. Vet ikke så mye om hvorvidt den blir slitt ut på E700. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Siden du snakker om Samsung og kvalitet Bare så det er sagt så bruker telefonene til samsung å være gode, med vi snakker om e700; og den er tragisk, intet mer. Endret 19. august 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Siden du snakker om Samsung og kvalitet Bare så det er sagt så bruker telefonene til samsung å være gode, med vi snakker om e700; og den er tragisk, intet mer. BTW: Samsung E700 er en flott telefon vil jeg si, bare du er en jente. Dama mi har en slik telefon, jeg har ikke hjerte til å si at den er en dritt telefon og selge den (Gjett om jeg vurderer det hver gang jeg ser den.. ), men skal få skaffa en annen til henne.. Når hun bare godkjenner den først... Jenter og design... jeg greier enda ikke finne noe bugs eller problemer med E700, har også samme erfaringer med venner som har den. Få tall av dem har hatt nevneverdige problemer med telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå