Joffer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Nå begynner jeg å gå litt lei.. OS: Windows 2000 Server SP4 for å illustrere problemet mitt. så "lagde" jeg problemet mitt på nytt med enkle filer. Jeg har fire filer: a.bat - inneholder "dir c:\" b.bat - inneholder "dir d:\" c.bat - inneholder "dir e:\" abc.bat - inneholder 3 linjer, se under: <abc.bat inneholder> a.bat b.bat c.bat </abc.bat> dersom jeg kjører abc.batså eksekveres bare a.bat. b.bat og c.bat blir ikke kjørt. Eneste output på skjerm jeg får er dirlistinga til c:\ Som dere kanskje skjønner, så er min intensjon å kjøre abc.bat fra scheduled tasks, men dette medfører foreløpig at bare a.bat blir eksekvert. HVORFOR?? (Ja jeg er litt sur og sinna nå...!! arg!!) Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg tror du må bruke call-kommandoen for å starte en bat fil fra en annen bat-fil. dvs call a.bat call b.bat etc...... Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Det stemte det... er lenge siden jeg har brukt mye bat filer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå