Gå til innhold

Hvis jeg kjøper CZ på STEAM idag....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk CZ gratis jeg gitt... vet ikke hvorfor, men har det da. Møkka spills spør du meg.

Om du ikke liker CZ vil du neppe like CS Source. Det er jo akkurat samme opplegget i bedre grafikk.

cz er vel singelplayer da, mot boter. medan cs:source er vel kun mp mot andre mennesker, så det vert ikkje heilt det same.

Lenke til kommentar
Fikk CZ gratis jeg gitt... vet ikke hvorfor, men har det da. Møkka spills spør du meg.

Om du ikke liker CZ vil du neppe like CS Source. Det er jo akkurat samme opplegget i bedre grafikk.

cz er vel singelplayer da, mot boter. medan cs:source er vel kun mp mot andre mennesker, så det vert ikkje heilt det same.

Boter blir det i CS Source uansett.

Blir muligens bare single player campaign.

Lenke til kommentar
hvis man har CS:CZ kan man da også spille fullversjonen av CS:S? eller må man ha HL2 da?

cs:s følger vel med hl2, så ja du må ha fullversjonen av hl2.

Boter blir det i CS Source uansett.

Blir muligens bare single player campaign.

sier du at cs:s kun blir singelplayer?

cs er og blir eit mp spel som skal spelast mot andre mennesker, medan cs.cz er eit singelplayer spel (sjølvsagt med mp moglegheiter).

og sidan cs:s er vanleg cs med betre grafikk, så vert det ikkje det samme som cs:cz, dermed kan det hende at folk som hater cs:cz liker cs (source).

vart mange forkortelser dette.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...