Dinsdale Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 ....får jeg da muligheten til å hente ned deler av CS-SOURCE med en gang da? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Dem med CS:CZ eller som har HL2 kode fra ATI bundelen kan vel få ned beta'en av CS:S, så jeg ville vel tro det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 hehe *kjøpe CZ, stoppe nedlastingen og gå rett på CS:S* Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 ....får jeg da muligheten til å hente ned deler av CS-SOURCE med en gang da? Seffølgelig. CZ er deffinitivt verdt 200,- uansett Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Fikk CZ gratis jeg gitt... vet ikke hvorfor, men har det da. Møkka spills spør du meg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Fikk CZ gratis jeg gitt... vet ikke hvorfor, men har det da. Møkka spills spør du meg. Om du ikke liker CZ vil du neppe like CS Source. Det er jo akkurat samme opplegget i bedre grafikk. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Regner ikke med at jeg gjør det nei. Så kjipt emd cs singel player ass. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Fikk CZ gratis jeg gitt... vet ikke hvorfor, men har det da. Møkka spills spør du meg. Om du ikke liker CZ vil du neppe like CS Source. Det er jo akkurat samme opplegget i bedre grafikk. cz er vel singelplayer da, mot boter. medan cs:source er vel kun mp mot andre mennesker, så det vert ikkje heilt det same. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Du får CS:S ja...Men dette skal vel taes i cs forumet? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Du får CS:S ja...Men dette skal vel taes i cs forumet? Ikke egentlig siden det er et spørsmål om STEAM Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Du får CS:S ja...Men dette skal vel taes i cs forumet? Ikke egentlig siden det er et spørsmål om STEAM Det skal likevel i cs forumet, siden du snakker om cs:cz og css... Uansett, de fleste forbinder steam med cs... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Fikk CZ gratis jeg gitt... vet ikke hvorfor, men har det da. Møkka spills spør du meg. Om du ikke liker CZ vil du neppe like CS Source. Det er jo akkurat samme opplegget i bedre grafikk. cz er vel singelplayer da, mot boter. medan cs:source er vel kun mp mot andre mennesker, så det vert ikkje heilt det same. Boter blir det i CS Source uansett. Blir muligens bare single player campaign. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 hvis man har CS:CZ kan man da også spille fullversjonen av CS:S? eller må man ha HL2 da? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) hvis man har CS:CZ kan man da også spille fullversjonen av CS:S? eller må man ha HL2 da? cs:s følger vel med hl2, så ja du må ha fullversjonen av hl2. cz er vel singelplayer da, mot boter. medan cs:source er vel kun mp mot andre mennesker, så det vert ikkje heilt det same. Boter blir det i CS Source uansett. Blir muligens bare single player campaign. sier du at cs:s kun blir singelplayer? cs er og blir eit mp spel som skal spelast mot andre mennesker, medan cs.cz er eit singelplayer spel (sjølvsagt med mp moglegheiter). og sidan cs:s er vanleg cs med betre grafikk, så vert det ikkje det samme som cs:cz, dermed kan det hende at folk som hater cs:cz liker cs (source). vart mange forkortelser dette. Endret 19. august 2004 av ttt Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Flyttes til CS forumet Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Dem med CS:CZ eller som har HL2 kode fra ATI bundelen kan vel få ned beta'en av CS:S, så jeg ville vel tro det? Jeg har ikke CS:CZ, men har en HL2-kupong. Kan jeg laste ned CS:Source noe sted? Finner det ikke gjennom Steam? Hva med en teskje-forklaring her..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå