SnowDOG_ Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei! Det eg lurer på er om det fins noen måter å fikse noe på pc'n eller skjerm kortet slik at det tv klarer å vise alt som en ser på pc skjermen. Bruker pc'n og tv'n til film/spill og annet snacks men det er grådig irritende å se at det er svart på sidene. det hadde vært fint om noen orket å hjelpe meg med dette. Eg har en ASUS Geforce2MX/MX 400 AGP-V7100 32sdram Drivere: 2710 TVencoder type: Chrontel 7007 Har monitoren på 1024x768 16bit (100hz) Trenger dere mer info er det bare å si fra. Takk... Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Har samme kortet og samme problemet. Bruker Comp. out. Tor det er mye av grunnen til problemet. Jeg har ikke en TV/Video som støtter S-VHS out :sad: Hvilken utg. bruker du?? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 har ikke noe å si om du bruker s-video eller composite. det har nok med tv-chip'en å gjøre, ati kort har ikke dette problemet. det dere trenger er tvtool. http://www.tvtool.de _________________ hah! I'm eating my cake and having it too! [ Denne Melding var redigert av: ilex på 2002-05-02 08:31 ] Lenke til kommentar
Defender Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hay, hvis TVen din er ny og har en scart inngang og skjermkortet ditt har en TV-out utgang skal det være ganske enkelt å koble dem sammen. Kjøp en Phono kabel (som du setter i skjermkortet og lydkortet) som kan settes i en scart kabel (på baksiden av TVen). Oppgrader siste versjon av skjermkortet ditt, på hjemmesdien til skjermkortprodusenten finner du disse. Gå inn på kontrollpanelet og sett opp TV instillingene. Def. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Hør på ilex... bruk tv tool :smile: Ref: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=25837&forum=23 Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 bruker ati radeon8500 har samme problemet,jeg kan bare bruke composite,jeg får en stygg strek nederst på skjermen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Hei sann folkens. Jakob: eg bruker S-vhs inn som fins på forsiden av tv'n. 10m lang kabel. Defender: tv'n er 96model (årets tv)dvs. Grundig 29" den har 3scart inganger back og s-vhs/composite foran Skal teste Tvtool senere idag. Krysser fingrene. Takk for at dere svarte. Hvis det ikke funker har dere noen andre forslag? Lenke til kommentar
Roella Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hvis tv'n ikke har svideo kan man vel kjøpe en overgang fra skjermkortets svideo til composite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå