Tfosheim Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Bundler Doom 3 med GeForce 6800 Etter flere fordelaktive tester av GeForce 6800 med Doom 3, annonserer to av de mest kjente europeiske produsentene at spillet skal bundles - for å vise hva kortene er gode for. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) ... et spørsmål om tid før Doom 3 får en "The way it's meant to be played"-intro, det også. Angst... Kjøper heller ATi kort bundla med Half-Life 2... Hvis det kommer... Endret 19. august 2004 av Tjohei Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Var dette en nyhet? Tok det som en selvfølge jeg. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Mere en bekreftelse... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Gode greier, men de klarer ikke å få meg til å kjøpe Nvidia for det! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ... et spørsmål om tid før Doom 3 får en "The way it's meant to be played"-intro, det også. Angst... Kjøper heller ATi kort bundla med Half-Life 2... Hvis det kommer... har rett og slett mistet interessen for Hl2 nå.. har tatt allllt for lang tid Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 bah!! Jeg som akkurat har kjøpt og satt inn et POV 6800 ultra. Jeg og ville hatt doom 3. Istedenfor fikk jeg lara crof og en dum leke som sier "Point of view, do you wanna play wit me" (ungene mine liker den) V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå