danibjor Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Telenor vil innføre tellerskritt på ADSL.. Jeg har aldri hørt noe mer latterlig. Først leverer de ikke hastigheten du betaler for. Så skal de sette opp prisene på ADSL. Og som prikken over i'en, skal du betale for at du surfer... Kansje på tide å bytte internett leverandør? _________________ [A7V333] [XP 1700+] [256+512 PC2700] [WD 80+30] [GeForce4 64MB DDR] [sB Live! Platinium] [24x10x40] [21" SONY] [1 Mbit SDSL] [ Denne Melding var redigert av: Liquified på 2002-05-02 03:00 ] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Du er det vitsi å lage "nytt" emne når det fins en haug av de allerede??? kan du ikke bare skrive innlegg på en av de andre då? Og ja du bør skifte til NEXTGENTEL! eller noen andre men helst NGT siden de er størst konkurrent. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Sjekket du før du postet? Nå går det ørten andre tråder om akkurat det samme! Lenke til kommentar
danibjor Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Sorry. Nei jeg sjekket ikke. Jeg bare så nyheten på forsiden til HW, og ble ganske forbannet på telenor. (forståelig?) ps. Jeg har ikke ADSL fra telenor, jeg har SDSL fra Catch Communications. Har ingen ting å utsette på linja mi. Den er glimrende. Men jeg kjenner en del folk som har ADSL fra telenor da. Jeg har jo abonement på Mobilen + ISDN telefonen fra telenor da. Di finner vel snart på noe kødd der også :sad: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 02:32, Liquified skrev:Jeg har jo abonement på Mobilen + ISDN telefonen fra telenor da. Di finner vel snart på noe kødd der også :sad: Det har de vel akkurat gjort...(ISDN) Prisøkning fra og med mai (månedspris, flytting, nytegning...) Jeg har ikke fått meg ADSL enda...blir nok ikke før til sensommeren (da flytter jeg). Hvis Telenor innfører noe av det som er tatt opp, blir jeg rimelig forbanna! Skal uansett ikke ha ADSL fra Telenor, forhørt meg litt i området jeg flytter til og jeg skal ha SDSL! Men, du vil vel få effekten av Telenors skittspill uansett? De har vel fortsatt omtrent alt av kabler, sentraler, osv... 30 april og 1 mai ble dagen da flaming_av_telenor_poster satte ny rekord...glad jeg ikke jobber i Telenor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå