toffee Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 jeg vil ha bakgrunnsmusikk på hjemmesiden min, bruker frontpage, og jeg skjønner hvordan jeg skal gjøre det. men jeg vil ha en av mine mp3-filer, og dette funker jo ikke, hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
christt Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 bakgrunnsmusikk... det er jo alle surferes store mareritt...! Det beste er jo sånne midi låter :wink: Lenke til kommentar
Psy Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Må jo nesten være midi låter, mp3 filer tar jo evigheter å laste ned (hvis man ikke har bredbånd da) :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Prøv å få puttet dette inn i koden: <p align=center> <B><EMBED SRC="sounds/tool-eulogy.mid" WIDTH=132 HEIGHT=16 autostart=true controls=true loop=false><NOEMBED><BGSOUND SRC="sounds/tool-eulogy.mid"></NOEMBED></B> </p> Legg merke til at autostart=true gjør at den starter auto, ellers skriver du =false. sjekk linken: http://hjem.sol.no/mbendiksen/morten Der er det en liten fin spiller nede i venstre hjørne. (Autostart=false, der...) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: toffee skrev (2002-05-02 02:17):jeg vil ha bakgrunnsmusikk på hjemmesiden min, bruker frontpage, og jeg skjønner hvordan jeg skal gjøre det. men jeg vil ha en av mine mp3-filer, og dette funker jo ikke, hvordan fikser jeg det? Bakgrunnsmusikk er det verste jeg vet på hjemmesider. Det er den faktoren som trekker ned 50% på karakteren på siten. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 F12: disable embedded audio :wink: Opera sparer oss heldigvis for folk som skal ha musikk på websidene sine, men seriøst toffee hold deg LANGT unna musikk på websiden din. Det er noe av det mest newbie du kan ha(alle newbies er glad i dilldall man går lei av etter 1 måned). Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 14:42, Anders Leipsland skrev:F12: disable embedded audio :wink:Opera sparer oss heldigvis for folk som skal ha musikk på websidene sine, men seriøst toffee hold deg LANGT unna musikk på websiden din. Det er noe av det mest newbie du kan ha(alle newbies er glad i dilldall man går lei av etter 1 måned). Amen. De eneste plassene i verden hvor bakgrunns-musikk passer inn er supermarkeder for white-thrash og horehus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå