Yoruk Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg skal kjøpe meg noen nye komponenter til maskinen og jeg er interessert i at den skal være stillegående. Det blir nok en AMD 64 3400+ 754 socket jeg går for. Hovedkort er jeg litt usikker på, noen tips? Jeg tror jeg skal kjøpe et svart chieftech kabinett og jeg lurer på hva jeg burde investere i for å gjøre alt dette mer stillegående. Er det noen gode tips til stille cpu vifter? ser at denne cpu'en er boxed, blir det noe problem? Kanskje jeg burde kjøpe et kabinett uten PSU og finne en som er stillegående og montere? Jeg trenger også et godt tips til valg av minne. Skal bruke maskinen til spilling hovedsaklig. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 vil tippe at vannkjøling ikke er noe valg? (selvom det er stillegående!!) du kan jo evt. kjøpe plater du sette inni kabinettet som demper støyen veldig. som f.eks. disse! microplex har flere forskjellige typer også, spesielt noen egne til et par kabinetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå