Fiskebob Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har en 48x/32x/48x/16x cd rw/dvd-rom combodrev Hver gang jeg brenner en helt ny cd, blir de første sangene hakkete akkurat som om det er riper i cd'n. Kan det ha noe med cd kvaliteten å gjøre? Cd'ene jeg bruker er : VERBATIM 48x CD-r 700 mb Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Min erfaring er at det beste er å brenne musikk-CDer på lav hastighet. Data derimot kan brennes på høyeste hastighet. Prøv å brenn musikk på 2-4X og se om det hjelper. Eller du kan prøve andre plater eller avspillere for å finne ut hva som forårsaker hakkingen. Det er en del avspillere som takler brente plater dårlig. Er det like dårlig på alle vanlige CD-spillere, ville jeg prøvd andre typer CD-plater. Sveinl. Endret 19. august 2004 av Sveinl Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Samme erfaring har jeg. Jo høyere hastighet---> mer kresen blir cd spillerene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå