AMD-King Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg ser etter oppheng for PC kabinett som festes under bord og skrivepulter. Det finnes flere typer, men den typen jeg ser etter er basert på stropper som må teites rundt kabinettet. Har problemer med å finne produkt på nettet og de jeg har funnet koster enten 1200 kroner eller er på nettsider som kunne ha vært lagd på 1 dag i frontpage (liker ikke slike internettsider). Håper noen her har litt erfaringer med dette. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hmm det er masse på IKEA.... vis du bor i nærheten da . Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Er selv litt skeptisk til slike oppheng, spesielt stropper. Hvis opphenget svikter så kan det bli dyrt. Clas Ohlson selger noe som ser mer solid ut, men har ikke prøvd dette selv. Er mer tilhenger av stativ på hjul, som du finner nederst på den samme siden. Endret 20. august 2004 av sofTest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå