Joe DiMaggio Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Noen som vetdatamaskinenes historie??? ellerhvordet stårnoe om den? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 www.google.com - www.kvasir.no Søkeord: "computer history" eller "datamaskinens historie" Stenges. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Åpnes. Det må være lov å stille spørsmål her på forumet Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 http://katalog.nettavisen.no/dir/Data_og_I...g_netthistorie/ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hah. Går du på Steinerskolen? Har en oppgave om datahistorie jeg fikk M på. :-------p Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg kan huske jeg skrev liten oppgave om det emnet når jeg gikk på ungdomsskolen. Tror den første datamaskinen het "ENIAC" om jeg ikke er heeelt på jordet nå da.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det var vel IBM sin første maskin, men det var vel noe annet før det basert på noe da Vinci gjorde..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå