antiloop Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Har 2 pc`er med samme epost adresse. En hjemme og den andre på jobb. Når jeg åpner epost på maskina på jobb så er ikke de epostene å finne på maskinen jeg har hjemme. Er det noen mulighet for å få eposten til å komme til begge maskinene slik at jeg kan åpne de som nye på begge maskiner? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Noen som har en bedre forklaring enn over stående post? Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 IMAP er en e-post protokoll som du kan bruke istedet for POP3 som laster ned all mail fra serveren. IMAP henter overskriftene fra server. Gå inn i konto-instillingen for å sette opp IMAP. men husk at mail-serveren du henter mail fra må akseptere IMAP Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Kan man ikke bare velge at OE skal la meldingene ligge på serveren i x antall dager da? Dette ligger i så fall under innstillingene der du setter opp POP og sånn. Da vil de være tilgjengelige fra - og bli lastet ned til begge maskinene. Endret 19. august 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 jo, men usikker på om OE kun laster nye meldinger. da er vi tilbake med samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå