Gå til innhold

Spam vs. telenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


dudsi skrev (2002-05-02 02:14):

...så nu egentlig helt grei ut den stengingen...for det holder jo at folk besøker den linken som sto først...alle de svarene var jo bare "støy"....og det ville nok ha fortsatt i samme stilen.


 

Enig. Vi gjør nå et forsøk på å fokusere mer på konstruktive innlegg. Hvem som helst kan jo finne ut av hvor mange som har registrert seg, siden linken er oppgitt i første melding. Hva er da vitsen med å poste nytt tall hver gang noen har registrert seg?

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 01:42, Monhart skrev:

Linken nedenfor ble stengt.. Det er jo bra at folk engasjerer seg mot microsoft-holdningen til Telenor?

Eller vil Hardware.no at telenor bare skal buse fram med den ene teite forslaget etter det andre?


Det har absolutt ingenting med saken å gjøre. Det er unønskelig med en en rekke meldinger som bare inneholder "svada - spam", kall det hva du vil. F.eks. den type meldinger som synes å bare ha til hensikt å profilere tråder på forsiden av Hw.no eller på "siste meldinger" siden, eller ikke inneholder informasjon av interesse for andre forumbrukere (f.eks. "jeg skal svare på denne tråden når jeg kommer hjem fra skolen" osv).

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 09:51, Howard skrev:

Quote:


On 2002-05-02 01:42, Monhart skrev:

Linken nedenfor ble stengt.. Det er jo bra at folk engasjerer seg mot microsoft-holdningen til Telenor?

Eller vil Hardware.no at telenor bare skal buse fram med den ene teite forslaget etter det andre?


Det har absolutt ingenting med saken å gjøre. Det er unønskelig med en en rekke meldinger som bare inneholder "svada - spam", kall det hva du vil. F.eks. den type meldinger som synes å bare ha til hensikt å profilere tråder på forsiden av Hw.no eller på "siste meldinger" siden, eller ikke inneholder informasjon av interesse for andre forumbrukere (f.eks. "jeg skal svare på denne tråden når jeg kommer hjem fra skolen" osv).

 

 

Jeg synes uansett at det kunne holdt med en advarsel til de som postet unødvendige meldinger om og om igjen. Ikke steng posten sånn helt uten videre, det blir for makt-sykt å bare sette fingeren ned med en gang. Men for all del, et seriøst forum uten tullmeldinger, er noe vi aller fleste vil ha. Men det går an å moderer moderatorene litt også..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 01:42, Monhart skrev:

Jeg synes uansett at det kunne holdt med en advarsel til de som postet unødvendige meldinger om og om igjen. Ikke steng posten sånn helt uten videre, det blir for makt-sykt å bare sette fingeren ned med en gang.


Hvilke seriøse meldinger kunne i det hele tatt dukket opp videre i den tråden, når de 3-4 siste meldingene var av typen "kom igjen folkens", "3545 har svart nå" osv? Temaet Telenor/ADSL blir uansett diskutert i en rekke andre poster på forumet. Ville det blitt slutt på "tøysepostingen" etter en advarsel?

 

 

_________________

Howard

www.hardware.no

 

[ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-05-02 13:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 13:21, Howard skrev:

Quote:


On 2002-05-02 01:42, Monhart skrev:

Jeg synes uansett at det kunne holdt med en advarsel til de som postet unødvendige meldinger om og om igjen. Ikke steng posten sånn helt uten videre, det blir for makt-sykt å bare sette fingeren ned med en gang.


Hvilke seriøse meldinger kunne i det hele tatt dukket opp videre i den tråden, når de 3-4 siste meldingene var av typen "kom igjen folkens", "3545 har svart nå" osv? Temaet Telenor/ADSL blir uansett diskutert i en rekke andre poster på forumet. Ville det blitt slutt på "tøysepostingen" etter en advarsel?

 

 

_________________

Howard

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-05-02 13:22 ]</font>

 

Som du sier selv: "Ville det blitt slutt på "tøysepostingen" etter en advarsel?"

Nei, jammen om jeg vet, men poenget er, gi folk en bitteliten sjangs først hvertfall. Hvem vet, kanskje posten hadde dreid inn på noe seriøst?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 17:03, Howard skrev:

Quote:


On 2002-05-02 16:40, Monhart skrev:

Nei, jammen om jeg vet, men poenget er, gi folk en bitteliten sjangs først hvertfall. Hvem vet, kanskje posten hadde dreid inn på noe seriøst?


Ok, jeg har nå gitt folk en sjanse
, så får vi se om det fører frem.

 

Noen fortjener ikke en sjangs..

Bruk heller tid og krefter på poster som er _totalt_ blottet for seriøsitet. Som denne:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...art=20&replies=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...