FenrisC0de Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvor har dere startet? Hva er erfaringene? osv... sleng dere på Startet på Oslo Katta, og er fornøyd så langt, kult at det ikke bare er folk fra oslo's beste vestkant, begynnte å bli litt slitsomt Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvor har dere startet? Hva er erfaringene? osv... sleng dere på Startet på Oslo Katta, og er fornøyd så langt, kult at det ikke bare er folk fra oslo's beste vestkant, begynnte å bli litt slitsomt Min erfaring er at man finner sjelden østkant-folk i bedriftsøkonomi-retninga + realfag i samme slengen. Ellers er det fordi jeg går på en wannabe vestkantskole og ikke har noe annet valg. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg som bor i skien og er på skogmo VGS GK og trives ganske greit har fått verktøy eil og mekke med (elektro) Masse kjekke verktøy til og bruke på Pcen Er fornøyd med det meste Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Allmen: Får ikke PCen før 3.sept. så jeg må skrive alt for hånd Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvor har dere startet? Hva er erfaringene? osv... sleng dere på Startet på Oslo Katta, og er fornøyd så langt, kult at det ikke bare er folk fra oslo's beste vestkant, begynnte å bli litt slitsomt bli med i KFE, den eneste grunden til å gå på katta er KFE! Lenke til kommentar
sull Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Askøy videregående skole e konge å gå på ...almenn vk1 her Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Startet på Oslo Katta, og er fornøyd så langt, kult at det ikke bare er folk fra oslo's beste vestkant, begynnte å bli litt slitsomt Ey! Velkommen til Katta da. Ps. Trenger du å kjøpe en Texas TI-83 Plus? Endret 21. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Er det ikke snart nok tråder som handler om skole her i off-topic ? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 2. klasse på laksevåg vgs her. Skolen er OK og klassen er digg. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 noen flere her på forumet fra tangen videregående i kristiansand her? Går på media og kommunikasjon (gk) der. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 VK 1 Økonomi. aiiiit Liker klassa mi. Verdens greieste jente som har starta der (= Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hm, jeg går på VK1 ØA-linja på St. Olav VGS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) VK2 Allmen Påbygg. [Gand vgs] Hoppet av medier og kommunikasjon. [Forus vgs] Endret 22. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Jeg går i VK1 på Persbråten VGS. Bor selv på grefsen. Ganske mange vestkant ungdommer der, men også en del fra andre bydeler i øst som går der. Mange jenter der så jeg triver der hehe.. Søkte for et år siden på Grefsen VGS men manglet 0.03 poeng . Skole etaten suger. EDIT: Skriveleif Endret 22. august 2004 av Fur Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Begynner GK Maskin & Mekaniker (det jeg ville ha ) på Ole Vig i Nord-Trøndelag, Stjørdal kommune.. Satser på IKT på VK 1/2 Lenke til kommentar
MuD Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Eg bor i florø og eg har begynt på GK Byggfag, på Florø videregående Skule;) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har begynt på VK1 Allmenne fag og trives foreløbig ganske godt. Eneste minuset foreløbig er at vi i 2MX bare har en lærer på over 25 elever. Kan bli litt hardt etterhvert Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Har begynt på VK1 Allmenne fag og trives foreløbig ganske godt. Eneste minuset foreløbig er at vi i 2MX bare har en lærer på over 25 elever. Kan bli litt hardt etterhvert Har en lærer på 17 stykk, hvorav 14 var tilstede forrige time. Likte det faktisk ikke, var... tomt. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Startet på Oslo Katta, og er fornøyd så langt, kult at det ikke bare er folk fra oslo's beste vestkant, begynnte å bli litt slitsomt Ey! Velkommen til Katta da. Ps. Trenger du å kjøpe en Texas TI-83 Plus? hehe, jeg har kjøpt en ti 84 plus, siden 83 ikke lages lenger. det er jo søren meg usb ingagn på den! kan sikkert ha mp3 og pono på kalkissen . går allmen på drammen vgs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå