Gå til innhold

Vi som har startet på vgs!

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor har dere startet? Hva er erfaringene? osv... sleng dere på :)

Startet på Oslo Katta, og er fornøyd så langt, kult at det ikke bare er folk fra oslo's beste vestkant, begynnte å bli litt slitsomt :p

Min erfaring er at man finner sjelden østkant-folk i bedriftsøkonomi-retninga + realfag i samme slengen. Ellers er det fordi jeg går på en wannabe vestkantskole og ikke har noe annet valg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

VK2 Allmen Påbygg. [Gand vgs]

Hoppet av medier og kommunikasjon. [Forus vgs]

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Jeg går i VK1 på Persbråten VGS. Bor selv på grefsen. Ganske mange vestkant ungdommer der, men også en del fra andre bydeler i øst som går der. Mange jenter der :dribble: så jeg triver der hehe.. :p

Søkte for et år siden på Grefsen VGS men manglet 0.03 poeng :hrm: . Skole etaten suger.

EDIT: Skriveleif

Endret av Fur
Lenke til kommentar
Har begynt på VK1 Allmenne fag og trives foreløbig ganske godt. Eneste minuset foreløbig er at vi i 2MX bare har en lærer på over 25 elever. Kan bli litt hardt etterhvert :shrug:

Har en lærer på 17 stykk, hvorav 14 var tilstede forrige time. Likte det faktisk ikke, var... tomt. :shrug:

Lenke til kommentar
Startet på Oslo Katta, og er fornøyd så langt, kult at det ikke bare er folk fra oslo's beste vestkant, begynnte å bli litt slitsomt :p

Ey! Velkommen til Katta da. :)

Ps. Trenger du å kjøpe en Texas TI-83 Plus? :p

hehe, jeg har kjøpt en ti 84 plus, siden 83 ikke lages lenger. det er jo søren meg usb ingagn på den! :cool: kan sikkert ha mp3 og pono på kalkissen :p .

går allmen på drammen vgs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...